return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נשברתי....בקשה גדולה
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב אז ככה

לא הייתי כאן 3 שבועות ובכלל אין לי מושג מה יצא וכלום
אין לי מאיפה להוריד ואני מבואס

אז ככה נשבר לי זה

אני מבקש טובה אם מישהו יוכל לצרוב לי דיסק או שתיים של כל השירים הטובים שיצאו ב3 שבועות האחרונות

אני ישלח לו דיסקים כמובן

אז אם מישהו מוכן אז שיפנה אלי ב
ICQ

תודה.
Gil Shwarts
כפרה אתה יודע שהייתי עושה את זה בשמחה אבל אני בדיוק במצב שלך
מאז שחזרתי להיות חייל
אני לא מעודכן בגרוש בקשר לאמ פי שלוש ובקושי יש לי זמן להיכנס לכאן כמו ששמת לב...

בכל אופן
אם מישהו מכין לו, אז שיכין גם לי
אני ישלח לו בוקס במתנה :)
Q-PiXeL
אם אתה רוצה אני יכול לפתוח לך אפטיפי על המחשב שלי ותוריד מה שאתה רוצה...
גם ככה אין לי הרבה מה להוריד עכשיו ולא יפה לכבות תמחשב סתם ככה בלילה
:D
אתמול השארתי תהאב פתוח

אז אם אתה רוצה תגיד לי באיסיקיו

8k
ב12 שעות נגיד אתה יכול להוריד 300 מגה...

הייתי צורב לך אבל הצורב שלי מת...
:sadgreen:
nesher
תוריד מה
Ftp
:D :D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher
תוריד מה
Ftp
:D :D :D


בונאה שמע אחי
מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל
FTP
למה הוא מהיר רצחחחחחחח

זה יכול להיות ה
ILTA FTP

חחחח
nesher
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


בונאה שמע אחי
מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל
FTP
למה הוא מהיר רצחחחחחחח

זה יכול להיות ה
ILTA FTP

חחחח


כן
אפשר לקרוא לו
ITF
Israel Tranceaddict's Ftp
eXeTik
quote:
Originally posted by nesher


כן
אפשר לקרוא לו
ITF
Israel Tranceaddict's Ftp


ראסמי... אני בכלל הצעתי לעלות לשם גם סרטים וכאלה
רציתי לעלות לשם את בלייד 2 באיכות
dvd
אבל נשר מעדיף שלא, תחשבו איזה רעיון אדיר זה יכול להיות...

ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik


ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.)



ואללה אם יש לך שירים של כל ה3 שבועות האחרונים אז אני ישמח אם תצרוב

אני כבר ידבר איתך על הפרטים הקטנים...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eXeTik


ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.)



ומה אני?
עז?

וואלה שבוע + לא הייתי פה
אנשים מתייחסים אליי כאילו אני הבן אדם הכי חדש כאן
וואלה סבבה
יחס גורר יחס
eXeTik
פספסתי את הריפליי שלך גיל
אקיצר- יש לי מספיק טראקים מהשלושה שבועות אחרונים
אני יכול לשלוח לכם את כל אלה שאהבתי (אני מחזיק אותם בספריה נפרדת)
אבל החיבור שלי תפוס ליומיים-שלושה הקרובים בגלל הסרטים
אם עד אז לא יעזרו לכם תורידו ממני בכיף

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eXeTik
פספסתי את הריפליי שלך גיל




זה אומר הכל

תודה באמת

כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו

יודעים מה, בעצם

זאת ההודעה האחרונה שלי כאן

ואני ינצל אותה לפרסום קטן למרות שאני סוטה מהנושא
(סליחה מוש)


ב27 לאוגוסט
מסיבה ענקית באמפי תיאטרון בדימונה עם סאבלימינל, די ג'יי חן בלאיש, איציק לוי
(Sandman)
ואני

מחיר כניסה
30 ש"ח


יאללה ביי
eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה אומר הכל
תודה באמת
כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו
יודעים מה, בעצם
זאת ההודעה האחרונה שלי כאן


טווווווווווווווווווווווווב... מה נסגר עם הקריזות?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement