|
נשברתי....בקשה גדולה
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב אז ככה
לא הייתי כאן 3 שבועות ובכלל אין לי מושג מה יצא וכלום
אין לי מאיפה להוריד ואני מבואס
אז ככה נשבר לי זה
אני מבקש טובה אם מישהו יוכל לצרוב לי דיסק או שתיים של כל השירים הטובים שיצאו ב3 שבועות האחרונות
אני ישלח לו דיסקים כמובן
אז אם מישהו מוכן אז שיפנה אלי ב
ICQ
תודה. |
|
|
| Gil Shwarts |
כפרה אתה יודע שהייתי עושה את זה בשמחה אבל אני בדיוק במצב שלך
מאז שחזרתי להיות חייל
אני לא מעודכן בגרוש בקשר לאמ פי שלוש ובקושי יש לי זמן להיכנס לכאן כמו ששמת לב...
בכל אופן
אם מישהו מכין לו, אז שיכין גם לי
אני ישלח לו בוקס במתנה :) |
|
|
| Q-PiXeL |
אם אתה רוצה אני יכול לפתוח לך אפטיפי על המחשב שלי ותוריד מה שאתה רוצה...
גם ככה אין לי הרבה מה להוריד עכשיו ולא יפה לכבות תמחשב סתם ככה בלילה
:D
אתמול השארתי תהאב פתוח
אז אם אתה רוצה תגיד לי באיסיקיו
8k
ב12 שעות נגיד אתה יכול להוריד 300 מגה...
הייתי צורב לך אבל הצורב שלי מת...
:sadgreen: |
|
|
| nesher |
תוריד מה
Ftp
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
תוריד מה
Ftp
:D :D :D |
בונאה שמע אחי
מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל
FTP
למה הוא מהיר רצחחחחחחח
זה יכול להיות ה
ILTA FTP
חחחח |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה שמע אחי
מעכשיו אפשר לבקש לאנשים עם המקורות שיעלו ל
FTP
למה הוא מהיר רצחחחחחחח
זה יכול להיות ה
ILTA FTP
חחחח |
כן
אפשר לקרוא לו
ITF
Israel Tranceaddict's Ftp |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nesher
כן
אפשר לקרוא לו
ITF
Israel Tranceaddict's Ftp |
ראסמי... אני בכלל הצעתי לעלות לשם גם סרטים וכאלה
רציתי לעלות לשם את בלייד 2 באיכות
dvd
אבל נשר מעדיף שלא, תחשבו איזה רעיון אדיר זה יכול להיות...
ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.) |
ואללה אם יש לך שירים של כל ה3 שבועות האחרונים אז אני ישמח אם תצרוב
אני כבר ידבר איתך על הפרטים הקטנים... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ומוש- אם אתה צריך ממני משהו רק תבקש
אבל אני עכשיו מוריד יאמבה סרטים וזה לא כזה קל על כולה איי אס די אן כפול (''.) |
ומה אני?
עז?
וואלה שבוע + לא הייתי פה
אנשים מתייחסים אליי כאילו אני הבן אדם הכי חדש כאן
וואלה סבבה
יחס גורר יחס |
|
|
| eXeTik |
פספסתי את הריפליי שלך גיל
אקיצר- יש לי מספיק טראקים מהשלושה שבועות אחרונים
אני יכול לשלוח לכם את כל אלה שאהבתי (אני מחזיק אותם בספריה נפרדת)
אבל החיבור שלי תפוס ליומיים-שלושה הקרובים בגלל הסרטים
אם עד אז לא יעזרו לכם תורידו ממני בכיף |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by eXeTik
פספסתי את הריפליי שלך גיל
|
זה אומר הכל
תודה באמת
כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו
יודעים מה, בעצם
זאת ההודעה האחרונה שלי כאן
ואני ינצל אותה לפרסום קטן למרות שאני סוטה מהנושא
(סליחה מוש)
ב27 לאוגוסט
מסיבה ענקית באמפי תיאטרון בדימונה עם סאבלימינל, די ג'יי חן בלאיש, איציק לוי
(Sandman)
ואני
מחיר כניסה
30 ש"ח
יאללה ביי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה אומר הכל
תודה באמת
כנראה שאני ימשיך להישאר רחוק מכאן אולי זה עדיף על כולנו
יודעים מה, בעצם
זאת ההודעה האחרונה שלי כאן
|
טווווווווווווווווווווווווב... מה נסגר עם הקריזות?! |
|
|
|
|