return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
עברות של טראקים (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
תודו שזה דווקא נשמע יפה
חתולה אטומית - להבה אינסופית
=]
DjChook
סונו - שמור שליטה


שמור שליטה.... עליי

ולא טראנס:

לינקינ פארק - זוחל

זוחלללללל לי בעוררר
:)
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
סונו - שמור שליטה


שמור שליטה.... עליי

ולא טראנס:

לינקינ פארק - זוחל

זוחלללללל לי בעוררר
:)



חחחחחח
איזה טרד מוזר זה...
:-))))

פעם היינו יושבים ומתחילים לשיר את כל השירים בעברית ...
:-)))
איזה צחוקים זה...
warpedd_
ערפלי - בא לחלום שלי (ערבוב של נהג הפעימות
(foggy ;) )

ואם כבר מילים בשירים

אני לא רוצה להגיד שאני מצטערת
כי אני יודעת שהכל בסדר
אל תפחד, אין סיבה לדאגה
כי הרגשות שלי אליך עזים


החזק אותי בחיכך
ואל תתן לי ללכת

החזק אותי בחיכך
כי אני צריכה אותך


אני רואה לך בעיניים
(חחחחחחחחח)
יש משהו, משהו שאתה רוצה להגיד לי
אני רואה לך בעיניים
יש משהו , משהו שאתה מסתיר מפני

האם יש סיבה
שיש משהו, משהו שאתה מסתיר מפני

------
nesher
אני רואה לך בעיניים
אני רואה את הכל
מה אני רואה פה
איזה שטרונגול
היית תוקע אותי
אם היית יכול

*edit*
אוי שכחתי שיש פה כמה ילדים קטנים
:D :D :D
סתםםםםם
warpedd_
בריזה מהעתיד - אוקיאנוס האפשרויות (הערבוב המוזר של בריזה מהעתיד)
חלום - תתגבר על זה(ערבוב חלופי של פלוטליכט
nesher
quote:
Originally posted by warpedd_
בריזה מהעתיד - אוקיאנוס האפשרויות (הערבוב המוזר של בריזה מהעתיד)
חלום - תתגבר על זה(ערבוב חלופי של פלוטליכט


סליחה אח שלי
אני עשיתי תחקיר
Flutlicth
זה בעברית זרקור
או בלועזית
פרוג'קטור
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by nesher


סליחה אח שלי
אני עשיתי תחקיר
Flutlicth
זה בעברית זרקור
או בלועזית
פרוג'קטור


ואללה ....

שם המקור הוא גרמני?

כי זה מה שחשבתי
Q-PiXeL
או זה טוב:
טוסטוס
ככה כותבים את זה?
קיצר
טוסטוס - אעעעעני יריתי בתקליטן
(טוסטוס - קהל ( אני צריך אותכם על הריצפה
טוסטוס - אני חלון
(חחחח כמו שהבנתי
am fenster
זה אני חלון
אבל זה תרגום דפוק מגרמנית

טוסטוס - כמה עולה הדג? :stongue:
טוסטוס - מהיר יותר, חזק יותר... טוסטוס!!

למה נדמה לי שלא ככה כותבים טוסטוס?

וואי זה יהיה טוב לתרגם טראק של סקוטר...

קצת אחרים:
(קרן אור נגד סירוס - מעל כל העולם (עירבוב אמצע הלילה
גורם סולארי - סונר עמוק
פרוייקט אנדרלמוסיה - הבניין הפעיל
Triple-z
שער היקום - האמת
פעם באמת חשבתי למצוא לזה גירסאה בלי הדיבור לעשות את זה בעברית
כי בכל הקטעים של הדיבור יש שקט וזה לא קשה ממש :haha: :D

האמת
לעיתים היא קשה למצוא
האמת
לפעמים היא משאירה אותך עיוור
האמת
מביאה אותך אל האור
האמת
מראה לך טוב מרע
האמת...

טהלהלהלהלה להלהלהלה

Q-PiXeL
חחחחחח
אז בואו נפתח קבוצה ונעשה בוטלאגים בתרגום לעברית לטראקים עם מילים
:crazy:
DjChook
יאלה גיל
תעבוד על זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement