|
עברות של טראקים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
תודו שזה דווקא נשמע יפה
חתולה אטומית - להבה אינסופית
=] |
|
|
| DjChook |
סונו - שמור שליטה
שמור שליטה.... עליי
ולא טראנס:
לינקינ פארק - זוחל
זוחלללללל לי בעוררר
:) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
סונו - שמור שליטה
שמור שליטה.... עליי
ולא טראנס:
לינקינ פארק - זוחל
זוחלללללל לי בעוררר
:) |
חחחחחח
איזה טרד מוזר זה...
:-))))
פעם היינו יושבים ומתחילים לשיר את כל השירים בעברית ...
:-)))
איזה צחוקים זה... |
|
|
| warpedd_ |
ערפלי - בא לחלום שלי (ערבוב של נהג הפעימות
(foggy ;) )
ואם כבר מילים בשירים
אני לא רוצה להגיד שאני מצטערת
כי אני יודעת שהכל בסדר
אל תפחד, אין סיבה לדאגה
כי הרגשות שלי אליך עזים
החזק אותי בחיכך
ואל תתן לי ללכת
החזק אותי בחיכך
כי אני צריכה אותך
אני רואה לך בעיניים
(חחחחחחחחח)
יש משהו, משהו שאתה רוצה להגיד לי
אני רואה לך בעיניים
יש משהו , משהו שאתה מסתיר מפני
האם יש סיבה
שיש משהו, משהו שאתה מסתיר מפני
------ |
|
|
| nesher |
אני רואה לך בעיניים
אני רואה את הכל
מה אני רואה פה
איזה שטרונגול
היית תוקע אותי
אם היית יכול
*edit*
אוי שכחתי שיש פה כמה ילדים קטנים
:D :D :D
סתםםםםם |
|
|
| warpedd_ |
בריזה מהעתיד - אוקיאנוס האפשרויות (הערבוב המוזר של בריזה מהעתיד)
חלום - תתגבר על זה(ערבוב חלופי של פלוטליכט |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בריזה מהעתיד - אוקיאנוס האפשרויות (הערבוב המוזר של בריזה מהעתיד)
חלום - תתגבר על זה(ערבוב חלופי של פלוטליכט |
סליחה אח שלי
אני עשיתי תחקיר
Flutlicth
זה בעברית זרקור
או בלועזית
פרוג'קטור |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by nesher
סליחה אח שלי
אני עשיתי תחקיר
Flutlicth
זה בעברית זרקור
או בלועזית
פרוג'קטור |
ואללה ....
שם המקור הוא גרמני?
כי זה מה שחשבתי |
|
|
| Q-PiXeL |
או זה טוב:
טוסטוס
ככה כותבים את זה?
קיצר
טוסטוס - אעעעעני יריתי בתקליטן
(טוסטוס - קהל ( אני צריך אותכם על הריצפה
טוסטוס - אני חלון
(חחחח כמו שהבנתי
am fenster
זה אני חלון
אבל זה תרגום דפוק מגרמנית
טוסטוס - כמה עולה הדג? :stongue:
טוסטוס - מהיר יותר, חזק יותר... טוסטוס!!
למה נדמה לי שלא ככה כותבים טוסטוס?
וואי זה יהיה טוב לתרגם טראק של סקוטר...
קצת אחרים:
(קרן אור נגד סירוס - מעל כל העולם (עירבוב אמצע הלילה
גורם סולארי - סונר עמוק
פרוייקט אנדרלמוסיה - הבניין הפעיל |
|
|
| Triple-z |
שער היקום - האמת
פעם באמת חשבתי למצוא לזה גירסאה בלי הדיבור לעשות את זה בעברית
כי בכל הקטעים של הדיבור יש שקט וזה לא קשה ממש :haha: :D
האמת
לעיתים היא קשה למצוא
האמת
לפעמים היא משאירה אותך עיוור
האמת
מביאה אותך אל האור
האמת
מראה לך טוב מרע
האמת...
טהלהלהלהלה להלהלהלה |
|
|
| Q-PiXeL |
חחחחחח
אז בואו נפתח קבוצה ונעשה בוטלאגים בתרגום לעברית לטראקים עם מילים
:crazy: |
|
|
| DjChook |
יאלה גיל
תעבוד על זה |
|
|
|
|