| Hell_Copter |
וואלק אתם סטלנים אחושרמוטה!!!!!
מה נסגר אתכם אנשים!?
לא סתם...
אני עם חבר שלי בחדר כושר ויש דידי - לנצח
אז אני מתחיל לשיר לי
אני לבד במיטה
אבל אני לא יכולה לישון אני מרגישה כחולה (יותר מצחיק)1
אני מנסה לסגור את עיניי
אבל כל מה שאני חושבת עליו זה אתה
מותק, רק אתה
אני בוכה את עיניי החוצה
תוהה מה אני צריכה לעשות
אני מסתכלת אל תוך הלב שלי
אני יודע לבטח שהאהבה הזאת היא אמיתי
יום אחרי יום
לב אחרי לב
אני מקווה שנהיה מתישהו ביחד
האם זה יהיה אני ואתה אני חולמת שהאהבה שלנו תמשך לנצח
וגם עשינו על לאסגו ופורגיוון וכל אלה |
|
|