return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Trance Energy 2002- Vol. 2
View this Thread in Original format
NyKoN
כן כן חברים וחברות
האירוע הענקי שידוע בשם "טראנס אנרג'י"
חוזר אלינו למהדורת ספטמבר עם:
Johan Gielen
Dumonde
Blank & Jones
Talla 2xlc
Dj astrid
Joop
Bas & Ram

21 בספטמבר
בהרבנין או איך שלא כותבים את זה..
אני אישית מחכה בקוצר רוח
:D

http://trance-energy.id-t.com/te2002-2/
Q-PiXeL
נחמד...
רק למה הליינ-אפ כזה קטן? יחסית לטראנס אנרג'י 2002 הראשון
NyKoN
אני חושב שבטראנס אנרג'י היו איזה 5 במות בערך
ונראה לי שגם בזה יש אבל הם פרסמו בטח רק את המיין סטייג'..

לא יודע..
נראה
זה נראה טוב
Scorchio
זה בהירינביין
AnthemFreak
בונה
הסרט פתיחה של האתר פצצה!!!:eyes:
MoSH_MaN
זה יהיה בסוקטלנד

וזה יהיה בתקציב הרבה יותר נמוך

לא נראה לי אפשר לשחזר את הראשון של השנה.....
NyKoN
מה סקוטלנד?!
:eek:
MoSH_MaN
טעות שלי

זה בהולנד

אבל יש משהו דומה בסקוטלנד
oDrori
לפחות דאמונד במיין סטייג' השנה. הרבה טובים לא הוקלטו שנה שעברה ואני אישית הייתי מעדיף את דאמונד על קוסמיק

EDIT

התכוונתי כמובן בטראנס אנרג'י האחרון
Hell_Copter
מוש הירנביין זה בהולנד ולא בסקוטלנד

אני רק מחכה לסט של טאלה
הוא מפציץ תמיד

NyKoN
כן
באמת טוב שדומונד במיין סטייג' הם ממש כלים

אבל קוסמיק לא פחות טובים אז אל תלכלך
oDrori
חחח סורי העדפה אישית :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement