|
Trance Energy 2002- Vol. 2
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
כן כן חברים וחברות
האירוע הענקי שידוע בשם "טראנס אנרג'י"
חוזר אלינו למהדורת ספטמבר עם:
Johan Gielen
Dumonde
Blank & Jones
Talla 2xlc
Dj astrid
Joop
Bas & Ram
21 בספטמבר
בהרבנין או איך שלא כותבים את זה..
אני אישית מחכה בקוצר רוח
:D
http://trance-energy.id-t.com/te2002-2/ |
|
|
| Q-PiXeL |
נחמד...
רק למה הליינ-אפ כזה קטן? יחסית לטראנס אנרג'י 2002 הראשון |
|
|
| NyKoN |
אני חושב שבטראנס אנרג'י היו איזה 5 במות בערך
ונראה לי שגם בזה יש אבל הם פרסמו בטח רק את המיין סטייג'..
לא יודע..
נראה
זה נראה טוב |
|
|
| AnthemFreak |
בונה
הסרט פתיחה של האתר פצצה!!!:eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
זה יהיה בסוקטלנד
וזה יהיה בתקציב הרבה יותר נמוך
לא נראה לי אפשר לשחזר את הראשון של השנה..... |
|
|
| MoSH_MaN |
טעות שלי
זה בהולנד
אבל יש משהו דומה בסקוטלנד |
|
|
| oDrori |
לפחות דאמונד במיין סטייג' השנה. הרבה טובים לא הוקלטו שנה שעברה ואני אישית הייתי מעדיף את דאמונד על קוסמיק
EDIT
התכוונתי כמובן בטראנס אנרג'י האחרון |
|
|
| Hell_Copter |
מוש הירנביין זה בהולנד ולא בסקוטלנד
אני רק מחכה לסט של טאלה
הוא מפציץ תמיד |
|
|
| NyKoN |
כן
באמת טוב שדומונד במיין סטייג' הם ממש כלים
אבל קוסמיק לא פחות טובים אז אל תלכלך |
|
|
| oDrori |
| חחח סורי העדפה אישית :) |
|
|
|
|