| yahel222 |
איזה רמד קודם כל שבוע שעבר לא היתה מסיבה של ה FFF
כי זה היה חד פעמי ועשו אותה במקום אחר שכחתי איפה
וחוץ מזה בסרט החדש יהודה לוי משחק הומו....אז זה די ברור שככה תהיה המסיבה לא?????
אהה וגם דעו לכם שהמסיבות של ההומואים לא רואות שום מסיבות של אף אחד !!
הומואים יודעים לחגוג פי 10000 מכל קהל אחר וזה בדוק
הכל אצלם תמיד שמח !!!!
עובדה שנהנית לא....המסיבות שלהם סוף !!!!!!!
ואני אתמול הייתי בזברה וראיתי את בר רפאלי !!
והיום דום !!! |
|
|