return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
אני בטראומה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
ואללה מסיבה אחושרמוטה
איזה מוזיקה אחלה
וההומואים האלה יודעים לעשות שמח
NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio

וההומואים האלה יודעים לעשות שמח


טווווווווווווב....
סתם גבר הכל בצחוק

:-)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
כן הוא טוב

ואללה גם מירי בוהדנה הייתה שם
איזה פצצת עולם


מירי היא דודה של ידידה טובה מהשכבה שלי....
;)
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח צח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


הומפוב

:D :D :D

סוף הדרך

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Scorchio
quote:
Originally posted by DJ-Energy


מירי היא דודה של ידידה טובה מהשכבה שלי....
;)


הבה נפתח כולם את ארנקינו וניתן ליובל שקל
:)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio


הבה נפתח כולם את ארנקינו וניתן ליובל שקל
:)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DJ RF
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


צח מסכן

בטח שאתה ישן עולה לך לראש תמונות =]
NaOren
חחחחחחחח ...
יוואו אבל איזה כוסית היא!!!
מה הייתי עושה לה?!?!?!?!??!??!

:whip: :whip:

במובן הטוב של התמונה....
yahel222
איזה רמד קודם כל שבוע שעבר לא היתה מסיבה של ה FFF
כי זה היה חד פעמי ועשו אותה במקום אחר שכחתי איפה
וחוץ מזה בסרט החדש יהודה לוי משחק הומו....אז זה די ברור שככה תהיה המסיבה לא?????
אהה וגם דעו לכם שהמסיבות של ההומואים לא רואות שום מסיבות של אף אחד !!
הומואים יודעים לחגוג פי 10000 מכל קהל אחר וזה בדוק
הכל אצלם תמיד שמח !!!!
עובדה שנהנית לא....המסיבות שלהם סוף !!!!!!!

ואני אתמול הייתי בזברה וראיתי את בר רפאלי !!
והיום דום !!!
NaOren
quote:
Originally posted by yahel222
והיום דום !!!



כמה עולה כניסה?
מאיזה גיל כניסה?

Hell_Copter
אוי צח רק תהיה לי בריא
הכי מצחיק היה שהתקשרת אליי ב 2 בלילה ועשית לי כזה אני בטי אל וי
אז אני עושה לך סבבה
ואז אתה עושה לי במסיבה של הומואים
הייתי על הרצפה!!!!

אבל אם זה נכון מה שאומרים והמוזיקה באמת ככה אז מה רע
פשוט נמנעים מלהתחיל עם מישהי\מישהו\משהו שם
warpedd_
חחחחחח
צח אחי יצאת בחיים

אף אחד לא ניסה להתחיל איתך או משהו?

בכל מקרה מירי באמת כוסית-עללללל

דרך אגב משהו ראה אתמול את התוכנית של אדיר מילר
חחחחח
האבלה לא יודעת לשחק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement