|
אני בטראומה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
טוב שמעו
אף אחד לא הזכיר את זה
צח אחות שלך כוסיתתתתתתתתתתתתת
:D :eyespop: :eyespop: :crazy:
יאללה אריק מתי הולכים לצח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio

והנה התקליטן עופר ניסים
הבנאדם הומו ב-ה-ג-ז-מ-ה!!!!!!!!!!
|
הומו הומו, אבל תקליטן ומפיק בנזונה! |
|
|
| Scorchio |
תומר שמור על הפה!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה רונן
צודק |
|
|
| Ariels |
?!!?!? צח ממתי יש לך אחות
הנה וידוי גם לי יש אחות |
|
|
| Tarantula |
הנה וידוי:
אני בת יחידה!!!:D :D :D :haha: |
|
|
| MoSH_MaN |
הנה וידוי:
יש לי אחות תאומה ועוד שתי אחיות גדולות! |
|
|
| Tarantula |
| לעוד מישהו בא להתוודות על משהו?! :D :haha: |
|
|
| NaOren |
גם לי יש וידוי
אני תותח |
|
|
| DjChook |
לי יש וידוי
אבל כולכם כבר יודעים אותו
יש לי בן דוד...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
טמבללל |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
לי יש וידוי
אבל כולכם כבר יודעים אותו
יש לי בן דוד...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
טמבללל |
חחחחחחחחחח
שווווווווווק |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Tarantula
לעוד מישהו בא להתוודות על משהו?! :D :haha: |
כן, שהייתי בכתה ד' הייתי ממש גמיש
קיצור הצלחתי ללקק לעצמי את הקצה של השמוליק ומאז
אני מנסה לחזור על האפקט הזה ולא מצליח |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן, שהייתי בכתה ד' הייתי ממש גמיש
קיצור הצלחתי ללקק לעצמי את הקצה של השמוליק ומאז
אני מנסה לחזור על האפקט הזה ולא מצליח |
חחחחחחחחחח
הרגת אותי |
|
|
|
|