return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מחשבים ועוגיות שוקולד
View this Thread in Original format
SiLvErSkY
מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?

משהו טוב עד 7000 שקל ככה..

צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.

תודה מראש..

אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:

מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---

שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום
DJ-Energy
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?

משהו טוב עד 7000 שקל ככה..

צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.

תודה מראש..

אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:

מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---

שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום


LoL!!!!!!!!!!!
;)
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by DJ-Energy


LoL!!!!!!!!!!!
;)


LoL!!!!!!!!!!!
;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by SiLvErSkY


LoL!!!!!!!!!!!
;)


BlEh!!!
:D :D

100mbit sux. ;)
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by DJ-Energy


BlEh!!!
:D :D

100mbit sux. ;)


BlEh!!!
:D :D

100mbit sux. ;)
NaOren
מה נסגר איתכם אנשים???
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by NaOren
מה נסגר איתכם אנשים???


מה נסגר איתכם אנשים???
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NaOren
מה נסגר איתכם אנשים???


ma nisgar ithem anashim??? :p

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ma nisgar ithem anashim??? :p

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............



ma nisgar ithem anashim??? :p

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............
DJ-Energy
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ma nisgar ithem anashim??? :p

j/k

is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............


lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it..

SiLvErSkY
בנתיים אף אחד לא ענה לי על השאלה ...

בלוםםםםם


וליובל
lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it..
DjChook
p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx

וזה זה מספיק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement