|
מחשבים ועוגיות שוקולד
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?
משהו טוב עד 7000 שקל ככה..
צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.
תודה מראש..
אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:
מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---
שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
מישהו יכול לתת לי המלצה טובה למחשב חדש?
משהו טוב עד 7000 שקל ככה..
צורב, סורק, מדפסת,רמקולים, לא צריך יש כבר.
תודה מראש..
אה ועוד שאלה שמוקדשת ליובל:
מישהו יודע איך עושים עוגיות שוקולד?
---
שוב פעם עלו לי גושים
---
בלום |
LoL!!!!!!!!!!!
;) |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
LoL!!!!!!!!!!!
;) |
LoL!!!!!!!!!!!
;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
LoL!!!!!!!!!!!
;) |
BlEh!!!
:D :D
100mbit sux. ;) |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
BlEh!!!
:D :D
100mbit sux. ;) |
BlEh!!!
:D :D
100mbit sux. ;) |
|
|
| NaOren |
| מה נסגר איתכם אנשים??? |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה נסגר איתכם אנשים??? |
מה נסגר איתכם אנשים??? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה נסגר איתכם אנשים??? |
ma nisgar ithem anashim??? :p
j/k
is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............ |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ma nisgar ithem anashim??? :p
j/k
is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............ |
ma nisgar ithem anashim??? :p
j/k
is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............ |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ma nisgar ithem anashim??? :p
j/k
is this becoming another one of those pointless threads that need to be closed??????
or is silversky really expecting a serious answer to his questions??????
just wondering............ |
lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it.. |
|
|
| SiLvErSkY |
בנתיים אף אחד לא ענה לי על השאלה ...
בלוםםםםם
וליובל
lets wait and see where this thread develops 2.. if its another thread that isn't going anywhere. ill close it.. |
|
|
| DjChook |
p4 2000
512 rdram
geforce 4 mx
וזה זה מספיק |
|
|
|
|