return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
World's Worst...
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אוקיי, לא מצאתי שם יותר טוב לטרד הזה אבל בכל אופן
אני בטוח שיצא לכם להיתקל בטראקים אחושרמוטה מאפנים שאשכרה יצאו בחברות תקליטים...

אז אני יתחיל:


01_athos-oh_my_god-mtc.mp3

זה פשוט לא יאמן,
אפשר לחשוב כאילו איזה ילד בן 4 התיישב יום אחד מול אימפולס טראקר והכין את זה

יש שם ווקלים שלקוחים מהסרט של סאות'פארק שפשוט, אני לא מבין איך זה קשור אחד לשני, גועל נפש של טראק בקיצור!

פשוט בושה!
בטוח שלבחור יש קומבינות!
warpedd_
המממ

באמת אני לא הבנתי איך נותנים לטראק כמו
brain_twinz-voice_of_buddha
להשתחרר

אה יש את הטראנס של אמינם
לא זוכר איך קוראים לו
oDrori
quote:
Originally posted by warpedd_
אה יש את הטראנס של אמינם
לא זוכר איך קוראים לו


Airheadz - Stanley
דווקא לא רע... הרמיקס של וויפנברג מציל אותו.
DjChook
זה לא טראנס של אמינם כי הווקלאז של
DIDO

...

דווקא
ATHOS
הצחיק אותי בגלל ה

WHAT'S WRONG WITH GERMAN PPL

אני אוהב את המשפט הזה

ות'אמת זה דווקא נראה לי שיא המקפיץ בדיסקוטקים
DJ RF
לא יצא לי לשמוע את הטראק שדיברת עליו גיל

אבל לפי מה שאתה אומר אני גם יוותר
oDrori
יש את הדבר הזה שנראה לי גרין וולווט עשו... טראק כזה ממערכון ישן ששומעים איזה איטלקי מספר על החוויות שלו וכו וכו וא אומר
I Don't Need This
והמוזיקה שם איומה...ץ
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
יש את הדבר הזה שנראה לי גרין וולווט עשו... טראק כזה ממערכון ישן ששומעים איזה איטלקי מספר על החוויות שלו וכו וכו וא אומר
I Don't Need This
והמוזיקה שם איומה...ץ


Green Velvet - La La Land
איזה גועל נפש של שיר...

something about those little pills that reveals that feel and kill a million brain cells...
פשוט חרא...
נראה לי שבעקרון זה יותר יענו ראפ כזה אבל אני לא בטוח
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


Green Velvet - La La Land
איזה גועל נפש של שיר...

something about those little pills that reveals that feel and kill a million brain cells...
פשוט חרא...
נראה לי שבעקרון זה יותר יענו ראפ כזה אבל אני לא בטוח


יווווווווווווו אני זוכר איך דיברנו על זה שנים על גבי פה

ואז שזה השתחרר סוף סוף זו הייתה כזאת אכזבה גדולההה
elad11
quote:
Originally posted by Hell_Copter


Green Velvet - La La Land
איזה גועל נפש של שיר...



לפי דעתי הגרסא של
Dave Clarke
מצויינת
ושל
Futureshock
מעולה!!

לא מסכים איתך
:toothless
Scorchio
DJ Aligator Project - The Whistle Song

יש לחבר שלי את הוייניל הזה
וזה פשוט הטראק הכי מטומטם ומפגר ששמעתי בחיים שלי
גועל נפש מסחרי כל כך

oDrori
la la land
זה בכלל משהו אחר ממה שאמרתי, דווקא שיר מצחיק כזה, לא משהו גאוני אבל
(חביב בדרכו המסוממת (פול ואן ניגן את זה איפשהו לא ? חחח
DjChook
דווקא אהבתי בזמנו את
BLOW MY WHISLE BABY
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement