|
World's Worst...
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אוקיי, לא מצאתי שם יותר טוב לטרד הזה אבל בכל אופן
אני בטוח שיצא לכם להיתקל בטראקים אחושרמוטה מאפנים שאשכרה יצאו בחברות תקליטים...
אז אני יתחיל:
01_athos-oh_my_god-mtc.mp3
זה פשוט לא יאמן,
אפשר לחשוב כאילו איזה ילד בן 4 התיישב יום אחד מול אימפולס טראקר והכין את זה
יש שם ווקלים שלקוחים מהסרט של סאות'פארק שפשוט, אני לא מבין איך זה קשור אחד לשני, גועל נפש של טראק בקיצור!
פשוט בושה!
בטוח שלבחור יש קומבינות! |
|
|
| warpedd_ |
המממ
באמת אני לא הבנתי איך נותנים לטראק כמו
brain_twinz-voice_of_buddha
להשתחרר
אה יש את הטראנס של אמינם
לא זוכר איך קוראים לו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אה יש את הטראנס של אמינם
לא זוכר איך קוראים לו |
Airheadz - Stanley
דווקא לא רע... הרמיקס של וויפנברג מציל אותו. |
|
|
| DjChook |
זה לא טראנס של אמינם כי הווקלאז של
DIDO
...
דווקא
ATHOS
הצחיק אותי בגלל ה
WHAT'S WRONG WITH GERMAN PPL
אני אוהב את המשפט הזה
ות'אמת זה דווקא נראה לי שיא המקפיץ בדיסקוטקים |
|
|
| DJ RF |
לא יצא לי לשמוע את הטראק שדיברת עליו גיל
אבל לפי מה שאתה אומר אני גם יוותר |
|
|
| oDrori |
יש את הדבר הזה שנראה לי גרין וולווט עשו... טראק כזה ממערכון ישן ששומעים איזה איטלקי מספר על החוויות שלו וכו וכו וא אומר
I Don't Need This
והמוזיקה שם איומה...ץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש את הדבר הזה שנראה לי גרין וולווט עשו... טראק כזה ממערכון ישן ששומעים איזה איטלקי מספר על החוויות שלו וכו וכו וא אומר
I Don't Need This
והמוזיקה שם איומה...ץ |
Green Velvet - La La Land
איזה גועל נפש של שיר...
something about those little pills that reveals that feel and kill a million brain cells...
פשוט חרא...
נראה לי שבעקרון זה יותר יענו ראפ כזה אבל אני לא בטוח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
Green Velvet - La La Land
איזה גועל נפש של שיר...
something about those little pills that reveals that feel and kill a million brain cells...
פשוט חרא...
נראה לי שבעקרון זה יותר יענו ראפ כזה אבל אני לא בטוח |
יווווווווווווו אני זוכר איך דיברנו על זה שנים על גבי פה
ואז שזה השתחרר סוף סוף זו הייתה כזאת אכזבה גדולההה |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
Green Velvet - La La Land
איזה גועל נפש של שיר...
|
לפי דעתי הגרסא של
Dave Clarke
מצויינת
ושל
Futureshock
מעולה!!
לא מסכים איתך
:toothless |
|
|
| Scorchio |
DJ Aligator Project - The Whistle Song
יש לחבר שלי את הוייניל הזה
וזה פשוט הטראק הכי מטומטם ומפגר ששמעתי בחיים שלי
גועל נפש מסחרי כל כך |
|
|
| oDrori |
la la land
זה בכלל משהו אחר ממה שאמרתי, דווקא שיר מצחיק כזה, לא משהו גאוני אבל
(חביב בדרכו המסוממת (פול ואן ניגן את זה איפשהו לא ? חחח |
|
|
| DjChook |
דווקא אהבתי בזמנו את
BLOW MY WHISLE BABY |
|
|
|
|