|
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
kan me wel vinden in wat New Wave zegt. Je zit in een roes van een leuk feest, en dan begint iemand anders (terwijl jij je best hebt gedaan met organiseren) over wat er beter kan een volgende keer.
Komt niet echt leuk over (hoewel het waarschijnlijk helemaal niet lullig bedoeld was). |
klopt zo bedoelde ik niet.. maar na het feest hebben we het er ook eff overgehad dat ede dus niet echt DE plek was waar het feest gehouden moet worden.. dus ik denk laten nu gaan brainstormen, maar ja.. dan niet! |
|
|
| Eye-Riz |
Van mij mag je hoor ;)
Ik heb er geen problemen mee. Het laat alleen maar zien dat je enthousiast bent (beter kun je het als organisatie niet hebben, enthousiaste bezoekers!). en het is niet zo dat je het idee van de Addiction crew over wil nemen, of hun voor wil zijn.
Maar als organisatie vat je dingen toch anders op als het over 'jouw kindje' gaat. :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Maar als organisatie vat je dingen toch anders op als het over 'jouw kindje' gaat. :) |
Hmm....als het een naam moet hebben dan vind ik het toch echt 'ons' kindje!! |
|
|
| DjSuez |
Ik denk juist dat het wel goed is nu tips te geven enzo, t ligt nu nog vers in t geheugen.
Ik zou zeggen geef het de volgende keer niet voor een ander groot feest, zoals deze keer de FFWD, want das echt de enige reden waarom ik niet ben geweest..
Ik ken in Wageningen wel een vereniging waar ik misschien iets kan regelen, maar ja, das vlakbij ede, dus wrslk ook niet echt een ideale locatie... |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Ik zou zeggen geef het de volgende keer niet voor een ander groot feest, zoals deze keer de FFWD, want das echt de enige reden waarom ik niet ben geweest |
Ja DAT vind ik dus zo'n ongelooflijk stomme reden! Hoeveel grote feesten zijn er wel niet? Denk je dat daar rekening mee gehouden moet worden? Dan kun je bezig blijven! Ik heb het al een keer eerder aangehaald in een thread destijds over Nexus. Elke week i er bijna wel een groot feest! Als je niet komt omdat er een ander groot feest is, dan is het aan jullie om te besluiten waar je heen wil. Als je kiest voor het grote feest, ga dan ook niet lopen mauwen dat het op een andere datum gepland had moeten worden! En ga dan helemaal niet zeggen dat je anders wel was gekomen, want dat is niet zo. Dan is er wel het excuus van 'ja maar vorige week op dat grote feest heb ik zoooo veel geld uitgegeven, nu kan ik niet komen omdat ik geen geld meer heb'. |
|
|
| New Wave |
TimeportE, heel goed initiatief, en ik waardeer je motivatie om deze thread te starten, maar ik vind het persoonlijk te snel.
We weten wat er fout is gegaan, we waren er zelf bij.
En de rede waarom het mis ging is bij jullie niet bekend.
In een gesprek gaan we dat nog uitvoerig evalueren.
Wat Iris zegt, ik ga niet speciaal bekijken wanneer een groot feest is...want weet je wat het is?...er is nu elke vrijdag en zaterdag wel een groot feest.....je komt wel of je komt niet.....dat is de vraag die de bezoeker aan zichzelf moet stellen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
TimeportE, heel goed initiatief, en ik waardeer je motivatie om deze thread te starten, maar ik vind het persoonlijk te snel.
We weten wat er fout is gegaan, we waren er zelf bij.
En de rede waarom het mis ging is bij jullie niet bekend.
In een gesprek gaan we dat nog uitvoerig evalueren.
Wat Iris zegt, ik ga niet speciaal bekijken wanneer een groot feest is...want weet je wat het is?...er is nu elke vrijdag en zaterdag wel een groot feest.....je komt wel of je komt niet.....dat is de vraag die de bezoeker aan zichzelf moet stellen. |
sorry Tim maar ik vind dit een beetje stom
je doet net alsof jullie de masters van het feest waren en verder iedereen maar z'n mond moet houden omdat jullie de enigen zijn die verstand van zaken hebben!
wat voor gesprek :conf:
ik vond het juist zo cool dat dit een feest van het forum was, maar als alles gelijk weer naar een paar personen toegetrokken moet worden: veel succes ermee verder
hoppa |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
sorry Tim maar ik vind dit een beetje stom
je doet net alsof jullie de masters van het feest waren en verder iedereen maar z'n mond moet houden omdat jullie de enigen zijn die verstand van zaken hebben!
wat voor gesprek :conf:
ik vond het juist zo cool dat dit een feest van het forum was, maar als alles gelijk weer naar een paar personen toegetrokken moet worden: veel succes ermee verder
hoppa |
Daar gaat het niet om Josta, en dat weet je best.
Het gaat er om dat we nu niet meteen weer gaan zwoegen naar de volgende terwijl we nog niet klaar zijn met de eerste.
Dat wij de masters zijn van het feest, waar slaat dat op, echt bull. Beetje jammer dat je het zegt, komt er op neer dat je denkt dat we het niet voor jullie doen....dat doen we juist wel...dit is een feest voor het forum, en het volgende feest is ook een feest voor het forum.
Denk dat je mijn post verkeerd heb geredeneerd...
Dat we de enige zijn die er verstand van hebben..totaal niet, dat weet je en had je dus niet hoeven mededelen.....
Ik heb gezet alle tips en opmerkingen zijn welkom......en als we geen medewerking van jullie zou vragen dan had ik wel anders gereageerd.
en wat voor gesprek....een gesprek met Harmen, Jeroen en Tin
Maargoed ik hou me mond wel.....en als het bij mensen zo overgekomen is, sorry voor mijn egoistische post... |
|
|
| Optimus |
| Het gaat er niet om of wij het feest voor ons zelf willen houden:) Wij zijn nog niet klaar met het eerste, de financiën moeten nog op een rijtje worden gezet, we willen nog even bij elkaar zitten en even nababbelen wat er goed/fout is gegaan. Ik denk dat New Wave en Iris het goed verwoordt hebben. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maargoed ik hou me mond wel.....en als het bij mensen zo overgekomen is, sorry voor mijn egoistische post... |
van egoïsme is helemaal geen sprake!!
maar ja, ik vind dat een feest voor iedereen ook door iedereen beoordeeld moet kunnen worden :)
het gaat met andere feesten toch precies zo? mensen komen terug, posten de plus- en minpunten en melden wat er beter had gemoeten...waarom is dit dan anders?
advies is juist erg bruikbaar als het evenement nog vers in het geheugen ligt! en niet alle kritiek is bedoeld om de organisatie de grond in te stampen, en ik krijg het idee dat jij daar wel zo over denkt Tim.
ik snap niet waarom jullie er zo hard over vallen!! echt niet!!
als je iets gaat organiseren dan weet je toch dat mensen er een gevoel bij gaan hebben, en ik vond het juist erg positief dat mensen zich er zo betrokken bij voelen dat er gelijk een thread over gemaakt wordt. dus als je er niet tegen kunt dat mensen een mening over "jouw" ding hebben, dan kun je het beter voor jezelf houden toch?
ik heb in m'n hele leven al TALLOZE dingen georganiseerd voor grote en kleine groepen mensen, en elke keer dat mensen je tips geven en je wijzen op dingen die verbeterd kunnen worden, groei je weer..krijg je meer ervaring...en als mensen zich angstvallig stilhouden omdat er niets gezegd mag worden, dan blijf je in cirkeltjes lopen!
en zoals Riz ooit al enes een keer zei "als het gelijk de eerste keer perfect gaat, dan heb je niets meer om de volgende keer te laten zien" (maar dan in andere woorden :D)
:) |
|
|
| TimeportE |
en het brainstormen over andere lokaties etc kan toch nooit kwaad denk ik toch! :)
hadden we trouwens deze keer sponsors of neit?? |
|
|
| Optimus |
| ja, de mensen die t organiseerden |
|
|
|
|