|
Addiction, The Second Coming - Ideeën, Suggesties?? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Enne mantisnl, je zei nix verkeerd, geniaal idee om entree te vragen!
|
ohwja! dat d8 ik ook maar!:whip:
*is nu heel erg trots op zichzelf:tongue2 * |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Je moet natuurlijk geen dingen in gaan vullen voor dingen die je niet weet. Dus ga nou niet zeggen dat ik sowieso niet was gekomen!! |
Als jij niet snapt dat de 'je' waar ik het over had algemeen bedoeld was (zoals 'men') is dat jammer voor je.
En hou maar op over die feesten, dat hebben we al zo vaak gehoord. Er zijn twaalf maanden in een jaar, waarvan er maar twee zaterdagen goed zijn om een feest te geven. Bovendien vallen er nog wat zaterdagen af omdat ze na voor of na een feestdag zijn.
Wat er dan nog overblijft van die goeie zaterdagen is niet veel en op al die zaterdagen is er wel een groot feest. Daar kun je geen rekening mee houden. Punt. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Als jij niet snapt dat de 'je' waar ik het over had algemeen bedoeld was (zoals 'men') is dat jammer voor je.
En hou maar op over die feesten, dat hebben we al zo vaak gehoord. Er zijn twaalf maanden in een jaar, waarvan er maar twee zaterdagen goed zijn om een feest te geven. Bovendien vallen er nog wat zaterdagen af omdat ze na voor of na een feestdag zijn.
Wat er dan nog overblijft van die goeie zaterdagen is niet veel en op al die zaterdagen is er wel een groot feest. Daar kun je geen rekening mee houden. Punt. |
AMEN!!
Eye-Riz has spoken!!

GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by mantisnl
ohwja! dat d8 ik ook maar!:whip:
*is nu heel erg trots op zichzelf:tongue2 * |
*zucht*
nou ja..wees jij maar trots. ik ben trots op mezelf omdat ik op een supermodel lijk... :) (snap je de vergelijking? ik ook) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*zucht*
nou ja..wees jij maar trots. ik ben trots op mezelf omdat ik op een supermodel lijk... :) (snap je de vergelijking? ik ook) |
WHAHAHA .. prachtige opmerking!!! :) (je blijft een topmens proxi! :tongue3)
maar uuh, eff over dat zaterdag gedoe, daar heb je wel een goed punt opti maar (:p) dat geld niet voor mijn lokatie (das namelijk een deel van kroeg dus dat kun je (denk ik) wel afhuren!
maar vrijdag lijkt me eigenlijk ook een betere dag, en eigenlijk is utrecht het best gelegen (ook omdat daar bijna alle treinen rechtstreeks naar toe gaan!) |
|
|
| New Wave |
Bij nader inzien heb ik mij gister misschien iets vaag gedragen, hiervoor sorry als mensen dat storend vonden.
Ik wil nogmaals zeggen dat alle tips welkom zijn.
[edit] oja, over die entree, sorry jongens maar ik denk dat de entree voor het volgend feest dus echt ongeveer 7 euro wordt :rolleyes: [/edit] |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wil nogmaals zeggen dat alle tips welkom zijn.
|
dik ben lui!!
dik ben niet zo een grote trance fan?:rolleyes: :p :D :D :D :D :D ;) ;) :crazy: :tongue2 :tongue3 :happy2: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by verminator
dik ben lui!!
dik ben niet zo een grote trance fan?:rolleyes: :p :D :D :D :D :D ;) ;) :crazy: :tongue2 :tongue3 :happy2: :gsmile: :gsmile: |
dik = fat
ik = I
;) |
|
|
| mantisnl |
ohhhhh nu snap ik um! er was al entree:p
:happy2: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by verminator
dik ben lui!!
huh sinds wanneer kan verminator, enigsinds nederlands :p |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Als jij niet snapt dat de 'je' waar ik het over had algemeen bedoeld was (zoals 'men') is dat jammer voor je. |
Ok, dat heb ik dan ff verkeerd opgevat...
| quote: | | En hou maar op over die feesten, dat hebben we al zo vaak gehoord. Er zijn twaalf maanden in een jaar, waarvan er maar twee zaterdagen goed zijn om een feest te geven. Bovendien vallen er nog wat zaterdagen af omdat ze na voor of na een feestdag zijn. Wat er dan nog overblijft van die goeie zaterdagen is niet veel en op al die zaterdagen is er wel een groot feest. Daar kun je geen rekening mee houden. Punt. |
Ok ok, t was maar n idee, ik was er ook niet vanuit gegaan dat er zoveel feesten waren waar veel mensen heen gaan. Ik had het een btje uit me eigen perspectief bekeken, want ik kan niet voor anderen spreken, maar je zal er ongetwijfeld meer van weten als ik, dus ok, ik snap t.:)
Vriendjes?;) |
|
|
| DjRV |
ik zag eerder de suggestie boek een grote naam....pas daar mee op,want je vertieft jezelf...
maten van me hadden jaar geleden feest gegeven met Cor Fijneman,Montana,ikke en nog iemand anders.Kaarten 35 piek (om uit de kosten te komen moesten er 150 komen ofzo....)
er kwamen 50 gasten opdagen...naja dan baal je:)
grote naam zeg niet zoveel meer nowadays...timing des te meer.. |
|
|
|
|