return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
עזרה בזיהוי
View this Thread in Original format
warpedd_
טראק פסיכודלי

יש משפט
huston we have a problem
או איך של כותבים את זה
Dj Black-Dragon
אני עובד על זה.. :)
אני ינסה למצוא בשבילך אחי
nesher
שמעתי את זה לא מזמן ומחקתי
אני כמעט בטוח שמה שהורדתי היה
gms
או
alian project
או שניהם ברמיקס
כמעט בטוח
arik
quote:
Originally posted by warpedd_
טראק פסיכודלי

יש משפט
huston we have a problem
או איך של כותבים את זה

מעניין אותי לדעת איזה בעיה יש להם
תמיד אני שומע את המפשט הזה ואף פעם אני לא יודע מה הבעיה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik

מעניין אותי לדעת איזה בעיה יש להם
תמיד אני שומע את המפשט הזה ואף פעם אני לא יודע מה הבעיה


בונאה אתה דפוק איף אתה לא יודע


זה לקוח מהסרט המפורסם

מרקו פולו 13

שהילד שעצם עיניים וצלל לא עלה

אז אמרו

huston we have a problem


איך ת'לא זוכר :happy2:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by nesher
שמעתי את זה לא מזמן ומחקתי
אני כמעט בטוח שמה שהורדתי היה
gms
או
alian project
או שניהם ברמיקס
כמעט בטוח

צודק אחי!!!!
זה שיר של
GMS
היה לי את השיר הזה פעם
הורדתי אותו באודיו גלקסי!!!
היו ימים!:rolleyes:
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


בונאה אתה דפוק איף אתה לא יודע


זה לקוח מהסרט המפורסם

מרקו פולו 13

שהילד שעצם עיניים וצלל לא עלה

אז אמרו

huston we have a problem


איך ת'לא זוכר :happy2:

הא הא הא אני יודע מי זה

זה לא זה שגילה את רוסיה ליפני הפרטיזנים או האינדיינים או משהו כזה??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by arik

הא הא הא אני יודע מי זה

זה לא זה שגילה את רוסיה ליפני הפרטיזנים או האינדיינים או משהו כזה??


תגיד ביטון (אני שמעון)

איזה מסוק רוסי התסרק על אמאשך?
oDrori
חחחחחחחחח זכרונות!!!!!!!
למה איזה סוס יאור בלע את אחותך?



(תומר, שאל פשוט את חממי)
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


תגיד ביטון (אני שמעון)

איזה מסוק רוסי התסרק על אמאשך?

איזה?

לא הבנתי

oDrori
שמעון וביטון מהקומדי סטור, מה זה החור בהשכלה הזה?
arik
חחחחחחח!!!!!!!!!!1

סתם מסתלבט


נראה לכם שאני לא יודע!!!!:nervous:
ברור שכן

אני סתם רושם שטויות כי משעמם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement