|
עזרה בזיהוי
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
טראק פסיכודלי
יש משפט
huston we have a problem
או איך של כותבים את זה |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אני עובד על זה.. :)
אני ינסה למצוא בשבילך אחי |
|
|
| nesher |
שמעתי את זה לא מזמן ומחקתי
אני כמעט בטוח שמה שהורדתי היה
gms
או
alian project
או שניהם ברמיקס
כמעט בטוח |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by warpedd_
טראק פסיכודלי
יש משפט
huston we have a problem
או איך של כותבים את זה |
מעניין אותי לדעת איזה בעיה יש להם
תמיד אני שומע את המפשט הזה ואף פעם אני לא יודע מה הבעיה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by arik
מעניין אותי לדעת איזה בעיה יש להם
תמיד אני שומע את המפשט הזה ואף פעם אני לא יודע מה הבעיה |
בונאה אתה דפוק איף אתה לא יודע
זה לקוח מהסרט המפורסם
מרקו פולו 13
שהילד שעצם עיניים וצלל לא עלה
אז אמרו
huston we have a problem
איך ת'לא זוכר :happy2: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by nesher
שמעתי את זה לא מזמן ומחקתי
אני כמעט בטוח שמה שהורדתי היה
gms
או
alian project
או שניהם ברמיקס
כמעט בטוח |
צודק אחי!!!!
זה שיר של
GMS
היה לי את השיר הזה פעם
הורדתי אותו באודיו גלקסי!!!
היו ימים!:rolleyes: |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה אתה דפוק איף אתה לא יודע
זה לקוח מהסרט המפורסם
מרקו פולו 13
שהילד שעצם עיניים וצלל לא עלה
אז אמרו
huston we have a problem
איך ת'לא זוכר :happy2: |
הא הא הא אני יודע מי זה
זה לא זה שגילה את רוסיה ליפני הפרטיזנים או האינדיינים או משהו כזה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by arik
הא הא הא אני יודע מי זה
זה לא זה שגילה את רוסיה ליפני הפרטיזנים או האינדיינים או משהו כזה?? |
תגיד ביטון (אני שמעון)
איזה מסוק רוסי התסרק על אמאשך? |
|
|
| oDrori |
חחחחחחחחח זכרונות!!!!!!!
למה איזה סוס יאור בלע את אחותך?
(תומר, שאל פשוט את חממי) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד ביטון (אני שמעון)
איזה מסוק רוסי התסרק על אמאשך? |
איזה?
לא הבנתי |
|
|
| oDrori |
| שמעון וביטון מהקומדי סטור, מה זה החור בהשכלה הזה? |
|
|
| arik |
חחחחחחח!!!!!!!!!!1
סתם מסתלבט
נראה לכם שאני לא יודע!!!!:nervous:
ברור שכן
אני סתם רושם שטויות כי משעמם |
|
|
|
|