|
מי מתקלט פה על פטיפונים ?
|
View this Thread in Original format
| DJ RF |
פתחתי את הטרד הזה רציתי לדעת מי מתקלט בפורם הזה על פטיפונים
כמה זמן ?
איזה ציוד יש לו ?
איזה סגנונות מוזיקה הוא הכי אוהב לתקלט ?
וחנות מעודפת לתקליטים ? |
|
|
| DJ RF |
אני מתקלט כבר שנה על פטיפונים
Technics SL-1200 MK2/MK3
שתיים כאלה
מיקסר
Technics SH - DJ 1200
מחטים
Stanton 680 EA II
מעדיף לתקלט -
הארד טראנס (פרוגרסיב)
פסיכודאלי
וכל מה שבא ליד ונשמע טוב
חנויות מעודפות-
Funky
Krembo |
|
|
| DJ-Energy |
אני יודע שגיל מתקלט על פטיפונים
ועכשיו גם דרורי קטנה זוג טכניקס (תתחדש יא מנייק) אבל עדיין אין לו מיקסר.. |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח תגיד
Dj RF
מאיזה חור הגעת?
חחחח יא גנוב מה אתה עונה לעצמך?
יש לך פיצול אישיות? :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח תגיד
Dj RF
מאיזה חור הגעת?
חחחח יא גנוב מה אתה עונה לעצמך?
יש לך פיצול אישיות? :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
:haha: :haha: :haha: :happy2: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| divx-master |
אני לא ממש מתקלט וכאלה
אבל אני ממליץ על קרמבו אם אתה מחפש תקליטים
זאת הההחנות
הייתה בה פעם אולי איזה 3 שעות |
|
|
| DJ RF |
אגב מוש עניתי על השאלה שלי
כדי להביא מידע עלי !
למי שלא יודע
מפריע לך ? |
|
|
| fishfish |
| אני מתקלט על פטיפונים, משהו כמו שלושה חודשים, ואני משפתר מיום ליופ, או כך אני מקווה לפחות.... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני יודע שגיל מתקלט על פטיפונים
|
אכן כן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ RF
אגב מוש עניתי על השאלה שלי
כדי להביא מידע עלי !
למי שלא יודע
מפריע לך ? |
זה מוזר
תעשה את זה כבר בפוסט המקורי |
|
|
| DJ-Energy |
מוש
אתה מתחיל לעצבן אותי כבר
חלאס לשנות נושא כל הזמן!!!!!! |
|
|
|
|