return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מי מתקלט פה על פטיפונים ?
View this Thread in Original format
DJ RF
פתחתי את הטרד הזה רציתי לדעת מי מתקלט בפורם הזה על פטיפונים

כמה זמן ?

איזה ציוד יש לו ?

איזה סגנונות מוזיקה הוא הכי אוהב לתקלט ?

וחנות מעודפת לתקליטים ?
DJ RF
אני מתקלט כבר שנה על פטיפונים

Technics SL-1200 MK2/MK3

שתיים כאלה

מיקסר

Technics SH - DJ 1200

מחטים

Stanton 680 EA II

מעדיף לתקלט -

הארד טראנס (פרוגרסיב)

פסיכודאלי

וכל מה שבא ליד ונשמע טוב

חנויות מעודפות-
Funky
Krembo
DJ-Energy
אני יודע שגיל מתקלט על פטיפונים
ועכשיו גם דרורי קטנה זוג טכניקס (תתחדש יא מנייק) אבל עדיין אין לו מיקסר..
MoSH_MaN
חחח תגיד
Dj RF

מאיזה חור הגעת?

חחחח יא גנוב מה אתה עונה לעצמך?

יש לך פיצול אישיות? :stongue: :haha: :stongue: :haha:
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח תגיד
Dj RF

מאיזה חור הגעת?

חחחח יא גנוב מה אתה עונה לעצמך?

יש לך פיצול אישיות? :stongue: :haha: :stongue: :haha:


:haha: :haha: :haha: :happy2: :haha: :haha: :haha:
divx-master
אני לא ממש מתקלט וכאלה

אבל אני ממליץ על קרמבו אם אתה מחפש תקליטים

זאת הההחנות

הייתה בה פעם אולי איזה 3 שעות
DJ RF
מכיר
DJ RF
אגב מוש עניתי על השאלה שלי

כדי להביא מידע עלי !

למי שלא יודע

מפריע לך ?
fishfish
אני מתקלט על פטיפונים, משהו כמו שלושה חודשים, ואני משפתר מיום ליופ, או כך אני מקווה לפחות....
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני יודע שגיל מתקלט על פטיפונים



אכן כן

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ RF
אגב מוש עניתי על השאלה שלי

כדי להביא מידע עלי !

למי שלא יודע

מפריע לך ?


זה מוזר

תעשה את זה כבר בפוסט המקורי
DJ-Energy
מוש
אתה מתחיל לעצבן אותי כבר
חלאס לשנות נושא כל הזמן!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement