|
Winamp 3.0 FULL
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
הפלייליסט האלו זה כל כך מעצבן...
אם יש דרך לבטל את זה אז שווה להוריד..
באמת יש סקינים חייתיים כי עכשיו הצורה של החלון משתנה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
הפלייליסט האלו זה כל כך מעצבן...
אם יש דרך לבטל את זה אז שווה להוריד..
באמת יש סקינים חייתיים כי עכשיו הצורה של החלון משתנה... |
יש אפשרות וזה נראה לי ממש נוח לארגן
יעני אתה שם בצד קודים כמו
PSY
VOCAL
TRANCE - NEW
ואז בלחיצה אתה מקבל רשימות
ה
CROSSFADER נראה לי שופר
ועכשיו אתה מכוון בתוכנה שאין בעיה לפתוח כמה
WINAMP
וכל אחד בסקין אחר
חחח
גם הקטע עם הרמת שקיפות של החלונות נחמד ביותר
או גודלן
קיצור, אני ממליץ לכם לנסות |
|
|
| Flotser |
כן אני גם הורדתי אותו לפני כמה ימים למרות שהגירסה הקודמת ממש איכזבה אותי בזה שכל פעם שהפעלתי אותו או לחצתי פעמיים על שיר לקח לו איזה 10 - 20 משהו כזה שניות לעלות
ואז חזרתי ל ל 2.8....
אבל הגרסה הזאת הפתיעה אותי לטובה בקטע של ה
sturtup |
|
|
| NaOren |
זה יותר נח מהישן...
אהבתייייייי |
|
|
| Q-PiXeL |
אבל כל פעם שאני לוחץ על שיר אז זה מוסיף לי פלייליסט חדש עם השיר הזה וזה לא נוח...
במיוחד שהוא לא מראה ישר את הפלייליסט החדש שנוצר...
ואחרי כמה זמן פשוט יש מלא פלייליסטים בצד... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אני מוריד עכשיו, מקווה שזה יותר טוב מה
2.80
כי הגירסא הזאת מביאה לי קריזות, במיוחד שמשתמשים איתה באקספי |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אבל כל פעם שאני לוחץ על שיר אז זה מוסיף לי פלייליסט חדש עם השיר הזה וזה לא נוח...
במיוחד שהוא לא מראה ישר את הפלייליסט החדש שנוצר...
ואחרי כמה זמן פשוט יש מלא פלייליסטים בצד... |
מה ?!
אצלי זה ממש לא ככה
בצד ימין יש למעלה שתי אופציות
Playinglist selection
loaded playlist
תנסה לשחק איתם
בכל מקרה אני עשיתי לי
SUB PLAYLISTS
וזה ממש נוח |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
חרא של דבר, מצטער אבל זה פשוט גרוע...... אולי זה יפה אבל זה לוקח 10 מיגה מהזיכרון
לוקח לו לעלות את האינפו איזה שעה.....אני מעדיף את הגירסא הישנה, נוחה וקטנה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Plug-ins
|
איפה זה בכלל? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by NaOren
איפה זה בכלל? |
אתה לוחץ ביחד
CTRL + P
זה לוקח אותך לכל האופציות של הווינאמפ....שם תחפש
PLUG-INS
ואז תראה על מה אני מדבר..... |
|
|
|
|