return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wie kan dit ontcijferen??
View this Thread in Original format
DŽeameŽ
Een vriend van me wilde een plaat ontcijferd hebben. Het is een trance/hardhouseplaat volgens hem. Dit is wat ie schreef:

In die plaat zit een sample van Jaydee's "Plastic Dreams". Er zit verder een vocaaltje in met de woorden: "Blackass of Jackass Mother******", in ieder geval "Mother******", waarbij ze de R aan het eind laten "hangen" of "steken" zoals in Rockafeller Skank van Fatboy Slim, je kent dat effect wel. Deze werd gedraaid bij Denk Aan Henk door Giel Beelen(Henk was er niet).




Knappe jongen die dit weet.
Gekhous
ik heb wel een idee, maar vraag me ff af welk genre het is... dus als je dat ken vertellen, kijk ik ff offet m ook echt is :)
Bellie
Dat moet zijn Wack Ass Motherfuc*er- Wack Ass Motherfuc*er

Heb hem op Vinyl,kan hem rippen voor je.contact maar op ICQ# 59375588.

GREETZ!!
Henkie_henk
Rippen die hap :D ik wil em ook wel :D

Kijken of t wat is..

Enneh kom jij toevallig uit A dam Bellie?? i.v.m. AJAX AJAX!!
Akira
JODEN JODEN!!!! :D :D laatste tijd is het wel erg triest gesteld...ik had ook niet verw8 dat ze gisteren gingen winnen :(

Ja nou henkie kijk es in zijn info dan kan je zien dat ie uit purmerend komt....
D?eame?
quote:
Originally posted by Gekhous
ik heb wel een idee, maar vraag me ff af welk genre het is... dus als je dat ken vertellen, kijk ik ff offet m ook echt is :)



Volgens die gast is het een hardtrance/house nummer.
Meer weet ik ook niet!
TranceFool
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Rippen die hap :D ik wil em ook wel :D

Kijken of t wat is..

Enneh kom jij toevallig uit A dam Bellie?? i.v.m. AJAX AJAX!!

He Henk ik wil niet heel erg lullig doen hoor, maar bij zijn location staat Purmerend, dus ik denk dat ie niet uit A dam komt, of wel Bellie????
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool

He Henk ik wil niet heel erg lullig doen hoor, maar bij zijn location staat Purmerend, dus ik denk dat ie niet uit A dam komt, of wel Bellie????


Ik kom uit P'end ja :D
15 km van a'dam verwijderd!!

Maaruh ik rip hem vanavond wel effe.dan upload ik hem wel effe op FTP bij die mix van me

GREETZ!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Bellie


Ik kom uit P'end ja :D
15 km van a'dam verwijderd!!

Maaruh ik rip hem vanavond wel effe.dan upload ik hem wel effe op FTP bij die mix van me

GREETZ!!

Dat vind ik wel een puik plan, daar zouden we je erg dankbaar voor zijn.....hehe....
Bellie
HOST:24.132.76.189
PORT:21
LOGIN:Free
PASS:Free


ben nu maar bezig aan het rippen :)

BTW ik vind hem zelf niet echt bijzonder.beetje eentonig.

zeg maar met zon 5 min kan je hem pakken.

GREETZ!!

Bellie
Ok Be my guest!!!

GREETZ!!
Henkie_henk
Thankz!!!!!!

K leech em ff van je :D Ow de taal!

Toch wel een beetje jammer dat je niet een "echte" A dammer bent :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement