|
Lange till Stockolm 11 Oktober!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Jag ska dit... och för en gångs skull kanske jag tom har någon att gå med. (BTW... snälla Vitryss, kalla mig inte naiv för att jag har en annan åsikt än dig.) |
|
|
| WhiteRussian |
Men det är juh därför Aendy, det förstår juh både du och jag.
Eller är det för att det finns för några som tycker om trance i Sverige? :eyes:
Nix, icke... klart att det är svårt när trance har sådan stämpel som det har av polisen... |
|
|
| Vizay |
hmmm....nån som har koll på priser å sånt i samband med detta....låter fan som det e värt att ta sig dit å försöka komma in trots min ålder :p
hur mycke kollar dom legg på docklands...jättenoga eller bara om man beter sig som en überfjortis? |
|
|
| WhiteRussian |
Rotor är det som arrangerar iaf, kolla deras hemsida, men så mycket info har nog inte dykt upp än. Det är juh i oktober han kanske kommer juh, :p
Lika hårda på leg som på alla andra stockholm klubbar/barer.
Dvs utan leg kommer man inte in. Skaffa falsk-legg!
Såg någon engelsk sida för nåt tag sedan där dem sålde falsk-leg..kanske är ett tips. Får man väl snacka engelska medans man går in bara... =). Eller säga att man har dubbelt medborgarskap, eller nåt...
Kan leta fram den igen om någon är intresserad... |
|
|
| Gaby |
| Ses där grabbar! Det här e ju värt en tripp till Dockan ;) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
hmmm....nån som har koll på priser å sånt i samband med detta....låter fan som det e värt att ta sig dit å försöka komma in trots min ålder :p
hur mycke kollar dom legg på docklands...jättenoga eller bara om man beter sig som en überfjortis? |
"Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var för tranceatlantic 2..antar att det är typ samma priser nu....det vi ska oroa om är hela "leg" frågan..vad gör vi? Jag räknar med att du är där Vizay :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
"Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var för tranceatlantic 2..antar att det är typ samma priser nu....det vi ska oroa om är hela "leg" frågan..vad gör vi? Jag räknar med att du är där Vizay :) |
Dockan har alkorättigheter nu så tyvärr så e det nog rätt så kört utan falsk legg :( |
|
|
| Vizay |
white: du e faktiskt inte den första som nämner den här engelska sidan...en polare snackade med mig om det för bara nån vecka sen faktiskt...man kan typ fixa som ett EU legg för ett ganska bra pris...sen säger man att man vart på språkresa eller att man har dubbelt medborgarskap eller nån annan bra å inte så genomskinlig vals...jag funderar faktiskt på detta...
hur som hellst mind så kommer jag försöka in i det sista så nog lär vi väl synas där iaf :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Gaby
Dockan har alkorättigheter nu så tyvärr så e det nog rätt så kört utan falsk legg :( |
Försöka dör man inte av...får raka av mig håret och skaffa platåskor :p Hmmm.... |
|
|
| Aendy |
| Jag börjar bli orolig, vad händer med detta? |
|
|
| mindshooter |
| Jag gör mitt bästa. Min bror har lovat att försöka prata med folk som känner folk som känner folk så att säga...för att lilla jag ska kunna komma in :) |
|
|
|
|