|
Lange till Stockolm 11 Oktober!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Detta går mig att tro att det inte blir nån Lange på Dockan:
| quote: | Originally posted on www.lange-music.com
Australia tour: In September, Lange will be making his DJing debut in Australia and New Zealand. The Tour is sheduled for 11th - 24th September and will include dates in Melbourne, Brisbane/Gold Coast, Sydney, Perth and also New Zealand. Full details will be posted on this site as soon as they are confirmed. |
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Detta går mig att tro att det inte blir nån Lange på Dockan:
|
han ska ju vara i australien i SEPTEMBER, men komma till sthlm den 11 OKTOBER
eller har jag blandat ihop grejor? |
|
|
| Aendy |
| Sorry. Solsting och chock över att skolan börjat igen är vad jag skyller på. My bad, tar tillbaka allt och hoppas på att Lange dyker upp den 11 oktober. |
|
|
| WhiteRussian |
Flyern upplaggd på ROTORS hemsida
Jag ska tjacka biljetter imorgon tänkte jag..
Airbase kommer också förresten! Det här blir juh GULD! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vart köper man biljetter då ? Låter som nåt man ska gå på juh... |
|
|
| Aendy |
| Köpte idag, trots elakt övertrasserat konto, måste man så måste man. |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vart köper man biljetter då ? Låter som nåt man ska gå på juh... |
Kolla länken jag skickade med i förra meddelandet, ;) .
Men eftersom jag är en sån trevlig prick kan jag juh skriva att för dig som bor i Stockholm kan du handla antingen på Pitch på Gamla Brogatan, nära centralen.
Eller på Saturn Return, som du säkert vet var det ligger, :p . |
|
|
| mindshooter |
| Jag vill verkligen in på det där...absolut ingen som har lite kontaker att fixa in en 17 åring? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag vill verkligen in på det där...absolut ingen som har lite kontaker att fixa in en 17 åring? |
Förra gången var det "Villa MEdusa vakten" som stod där. Och om man insupit kunskaper från samhällsprogrammet Hannah så skulle jag föreslå att du presenterar dig för henne som gift och sedan fullständigt bjuder ut dig för henne. Om du nu är desperat på att komma in vill säga. :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Aendy
Förra gången var det "Villa MEdusa vakten" som stod där. Och om man insupit kunskaper från samhällsprogrammet Hannah så skulle jag föreslå att du presenterar dig för henne som gift och sedan fullständigt bjuder ut dig för henne. Om du nu är desperat på att komma in vill säga. :) |
Förstår inte riktigt vad du menar :p Att jag ska lura dom att jag e gift så att dom tror att jag är över 18 då eller? |
|
|
| Aendy |
| Nä... titeln på showen löd: "Min kompis raggar bara på killar som är upptagna" eller nåt... och hon var en av dem... |
|
|
| Amnezia |
| biljett fixad...weehuuu.....;) |
|
|
|
|