|
Gaat er nog iemand naar QONTACT?
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Hey gasten,
Gaat er hier nog iemand naar Qontact?
De lineup is echt super chill:
Marco V
Seb Fontaine
Jean
DJ Astrid
Judge Jules
DJ Tiësto
Ik in ieder geval wel! Het is een aanrader!!!!!
Mzzl |
|
|
| Akira |
Volgens mij zijn hier al 1000 topics van gemaakt....
Kijk es verder en daar zie je wel wie gaan...
ik ga in ieder geval niet ik ga naar de FUN ROYAL EDITION :D :D |
|
|
| Mysteric |
| Jaja... I'll be there. |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Akira
Volgens mij zijn hier al 1000 topics van gemaakt....
Kijk es verder en daar zie je wel wie gaan...
ik ga in ieder geval niet ik ga naar de FUN ROYAL EDITION :D :D |
Sorry ik heb casema dus ik kan niet zomaar ff het hele forum doorzoeken naar een dergelijke post!
Mzzl |
|
|
| Remy D |
| Ik ga ook en heb er ook SUPER veel zin. Echt een toplocatie die HMH en de LINE-UP is ook zeker bruut. Ik zou ook eerst naar ROYAL EDITION toe gaan maar de HMH heeft mijn hartje gestolen. :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik ga ook en heb er ook SUPER veel zin. Echt een toplocatie die HMH en de LINE-UP is ook zeker bruut. Ik zou ook eerst naar ROYAL EDITION toe gaan maar de HMH heeft mijn hartje gestolen. :) |
Juist.DD was echt helemaal TOP!!
Dus Qontact here we come
en jongens luister hier es dan.Ik kreeg net een bericht van een vriend van me dat er op 2 juni Qlimax is in de HMH!!
Echt vet dus daar gaan ik ook naartoe.DIE HMH roel echt zwaar hard!! :D
MZZL!! |
|
|
| Remy D |
Qlimax in de HMH is echt wel beter want vorige keer op de USC de Boelelaan vond ik er maar een kutsfeer hangen en ik hoop dat dat dus aan de locatie lag. Nou ja dat zien we dan wel weer iedergeval is 21 april de line-up bekend.
02 juni - Qlimax
08 juni - I love TRANCE
15 juni - Wildlife
30 juni - Impulz outdoor
Wat een maand :D :D |
|
|
| Bellie |
woohoo gekkenhuis dus weer.
maar wat dacht je van deze paar weken dan.
13 April - Xcess (Escape A'dam: Dj's Surgeon (uk),Jay Denham (usa),Remy (nl)
15 april - Awakenings R'dam
,, DNA PARTY Hemkade (daar ga ik naartoe)
29 april - Qontact (HMH A'dam,Ook naartoe)
,, Massive (Beursgebouw Eindhoven)
5 mei - SHOCKERS (RAI A'dam Ook naartoe)
dus echt een paar gekke maanden.Het houdt maar niet op (gelukkig :D)
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
Zekers :D, maar ik ga deze maand alleen nog naar Qontact, maar volgende maand ga ik ook naar Shockers en op 18 mei naar Dreamdance en verder weet ik het nog niet. :)
Trouwens Dreamdance kost maar 35 gulden en is in de Waakzaamheid.
Line-up:
- Johan Gielen
- Marco v
- Spider Willem
- Kid Vicious
mazzel |
|
|
| Bellie |
hmmz dat ziet er wel aantrekkelijk uit.helaas moet die SPIDER WILLEM er wel weer bij zijn.Bokkelul is dat!!
Blech echt een hekel aan die gast!
Maaruh dat feestje laat ik denk ik niet voorbij schieten!!
Ondanks spinnenman!
GREETZ!! |
|
|
| eXos |
| Ik ga Zeker, heb al een maand en kaartje |
|
|
| Mysteric |
Gaat Qontact nog uitgezonden worden??? via SlamFM ofzo?
lijkt me vet...kan ik later nog ff nagenieten |
|
|
|
|