return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
rubrik som fick mig att asgarva
View this Thread in Original format
reveal
14-åring åt tvål för att bli berusad


http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,193654,00.html

quote:
- Oftast sker missbruket bara en gång. Tvål och rengöringsmedel är ganska äckligt att äta eller dricka och ger mer illamående än rus.


:stongue: :stongue: :stongue:
Endre


äckel-fjortis-brudar som inte gör annat än super och försöker bli höga... har man nåt liv då? och sen + på kanten, ta en tvål-jävel, det är inte kul, det är SJUKT

Vizay
glöm inte patetiskt å allmänt sorgligt:mad:
Powell
Hahahahahahahaha !! :nervous: :nervous: :haha:
fick jag ett gott skratt på morgon kvisten :rolleyes:
Xplorer76
Och "såpan" forsätter.....

Emelie, 18, super sig full på tvål

http://www.expressen.se/article.asp?id=119033
webbie
Tvålen innehåller tydligen små mängder alkohol och dom tog det
tydligen på väldigt stort allvar samt att någon/några spred ut att
man kunde bli bra packad på att dricka tvål.

Herregud, hur desperat får man bli ?
robstar
quote:
Emelie, 18, super sig full på tvål


Hon e ju fy fan 18år!!!

HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!! Fan va sorligt!! haha :)
Dj_Activated
"Unga svenskar berusar sig på tvål de hittar inne i bajamajorna."

låter ju fräscht... :stongue:
Vizay
de e ju synd om bruden...hon försöker ju verkligen :p

quote:

Det är så vanligt, så utbrett, säger Anna.


ehh va?....första gången jag hörde talas om detta va då fjortisbruden gjorde det....har fan aldrig hört talas om innan att man kan bli packad på tvål... (å de låter inte speciellt gott heller)


nae en stor tumme ner till alla dessa desperata människor som absolut måste bli berusade å inte kan va nyktra utan istället måste ta till desperata metoder :whip:
dj_hysterix
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

dj_hysterix
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
reveal
vaddå utbrett ;) är det nån av er som nånsin har hört talas om det innan denna tråden öppnades?

som nån sa, hur jävla despereat får man bli

undrar om dom äter "hård" tvål också :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement