|
rubrik som fick mig att asgarva
|
View this Thread in Original format
| reveal |
14-åring åt tvål för att bli berusad
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,193654,00.html
| quote: | | - Oftast sker missbruket bara en gång. Tvål och rengöringsmedel är ganska äckligt att äta eller dricka och ger mer illamående än rus. |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Endre |
äckel-fjortis-brudar som inte gör annat än super och försöker bli höga... har man nåt liv då? och sen + på kanten, ta en tvål-jävel, det är inte kul, det är SJUKT
|
|
|
| Vizay |
| glöm inte patetiskt å allmänt sorgligt:mad: |
|
|
| Powell |
Hahahahahahahaha !! :nervous: :nervous: :haha:
fick jag ett gott skratt på morgon kvisten :rolleyes: |
|
|
| webbie |
Tvålen innehåller tydligen små mängder alkohol och dom tog det
tydligen på väldigt stort allvar samt att någon/några spred ut att
man kunde bli bra packad på att dricka tvål.
Herregud, hur desperat får man bli ? |
|
|
| robstar |
| quote: | | Emelie, 18, super sig full på tvål |
Hon e ju fy fan 18år!!!
HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!! Fan va sorligt!! haha :) |
|
|
| Dj_Activated |
"Unga svenskar berusar sig på tvål de hittar inne i bajamajorna."
låter ju fräscht... :stongue: |
|
|
| Vizay |
de e ju synd om bruden...hon försöker ju verkligen :p
| quote: |
Det är så vanligt, så utbrett, säger Anna.
|
ehh va?....första gången jag hörde talas om detta va då fjortisbruden gjorde det....har fan aldrig hört talas om innan att man kan bli packad på tvål... (å de låter inte speciellt gott heller)
nae en stor tumme ner till alla dessa desperata människor som absolut måste bli berusade å inte kan va nyktra utan istället måste ta till desperata metoder :whip: |
|
|
| dj_hysterix |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| dj_hysterix |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| reveal |
vaddå utbrett ;) är det nån av er som nånsin har hört talas om det innan denna tråden öppnades?
som nån sa, hur jävla despereat får man bli
undrar om dom äter "hård" tvål också :stongue: |
|
|
|
|