|
Wie moet er draaien op Sensation.....
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Ik zou de volgende DJ's graaag zien op Sensation:
- Tiësto
- Tom Harding
- Paul Oakenfold
- Paul van Dyk
- Marco V
Maarja dat zal wel niet zo zijn. |
|
|
| Bellie |
Armin van Buuren
Mauro Picotto
Ferry Corsten
Adam Beyer
Tiesto
ROELEN!!! :D
Hopelijk zijn dromen geen bedrog :)
GREETZ!! |
|
|
| Opti |
Tiesto
Ferry Corsten
Paul Van Dyk
Mauro Picotto
Armin Van Buuren
Paul Oakenfold
Remy
Als dat geen droom line up is..... |
|
|
| Akira |
deze topic hebben we ook al een keer gehad maar vooruit nog een keer een lijstje
TIESTO
ARMIN VAN BUUREN
FERRY CORSTEN
MAURO PICOTTO
TOM HARDING
PAUL VAN DYK
JOHAN GIELEN
dan kan mijn avond niet meer stuk :D |
|
|
| Cold |
Tiesto
Mauro Picotto
Ferry Corsten
Dave Clarke
Armin van Buuren
Ritchie Hawtin/Speedy J
Carl Cox/Jeff Mills
in deze volgorde ...
Maar deze lineup is denk ik niet haalbaar met het budget dat ze hebben..helaas |
|
|
| Akira |
| nou die ID&T gasten hebben echt wel genoeg geld hoor...als ze per DJ 10.000 rekenen dan komen ze hoogstens tot een ton...en qua entree geld hebben ze dat er makkelijk uit als ze 100 piek voor een kaartje gaan vragen.en ik wil ook wel kwaliteit voor mijn GELD....NIet ZOALS DAT KLOTE IC3!!! |
|
|
| marco |
-Tiesto
-Armin
-marco V
-paul oakenfold
-judge jules
Dat is voor mij echt een onmisbare. |
|
|
| Jukx |
Luke Slater
Ritchie Hawtin
Adam Beyer
Umek
Sven Väth
Dave Clark
DJ Rush
Haha, dat zou wat zijn zeg, op zo'n commercieel feest!!
Ik verwacht eigenlijk meer iets als dit:
ATB
Jean
Jurgen
Johan Gielen
...
...
Live: Alice Deejay
Hahahaha, nou het zal mij benieuwen of het echt leuk gaat worden... volgens mij willen ze er een soort 2e TMF-Awards van maken... maaaarja. |
|
|
| Dj Lex |
Hey mensen,
Mijn droomline-up zou zeker een goeie zijn:
Tiesto
Gielen
Corsten
Picotto
Cosmic gate |
|
|
| Dj Lex |
| Vergeet ik tyoch heel Armin van Buuren. hoort er zeker ergens tussen |
|
|
| moogwai |
Dit is mijn "Droom" line-up
Rank 1 LIVE
DJ Tiesto
Armin van Buuren
Johan Gielen
Ferry Corsten
Paul van Dyk
gewoon mijn 5 favoriete DJ's en Rank 1 als intro :D :D |
|
|
| M5 |
hier mijn lijstje :
Mauro Picotto
Bas & Ram
JP
Fergie
Tiësto
Tom Harding |
|
|
|
|