|
טוב!!! גם הזמן שלי הגיע!
|
View this Thread in Original format
| arik |
ממש אין לי כח לפרט על זה כי אז אני יהיה עצוב
אז ב 19 באוגוסט אני חייל
ג'ובניק!!!:)
אויש כמה שאני יחסר לאצמי:)
סתם אני ישים עדיין הודעות פה שום דבר לא משתנה
חוץ מזה שעכשיו אני ידע איך להכין קפה !!!
קיצר אני יתגעגע לכולם פה
!!!
אני יודע שזה ב 19
אבל רציתי לכתוב את זה היום
כדי שאני יוכל לקרוא תגובות וכל זה
ילא ביי!
נ.ב- גיוס קל
BLACK DRAGON (אלי) |
|
|
| nesher |
בהצלחה אחי
שיהיה לך 3 שנים קלות |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
בהצלחה אחי....תחזור כמה שיותר מהר ותשמור על עצמך
........
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| Tarantula |
שיהיה לך בהצלחה! שיהיה לך בהצלחה! שיהיה לך שיהיה לך, שיהיה לך בהצלחה!!!
מכל ה- 3> !! <---זה לב לכל הלא מבינים
:D :D :D |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Tarantula מכל ה- 3> !! <---זה לב לכל הלא מבינים
:D :D :D |
לי זה נראה יותר כמו כוס
=]
או גלידה תאמת |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by nesher
לי זה נראה יותר כמו כוס
=]
או גלידה תאמת |
אז מעכשיו לדעת, כשאני עושה תסימן הזה זה לא גלידה ולא כוס, זה לב!!:D
תודה:happy2: :D |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מוריד את הכובע
שיהיה לך כיף!!!
3 שנים זה המווווווווווווווון זמן!! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אז מעכשיו לדעת, כשאני עושה תסימן הזה זה לא גלידה ולא כוס, זה לב!!:D
תודה:happy2: :D |
<3 <===8
כמו מה זה נראה עכשיו?
=]
חח
סתם זהו גלשתי מהנושא הכל-כך כואב שמתקיף את הפורום האחרון
הצבאאאאאאא
לאאאא
לי יש עוד שנה למזלי
או לא למזלי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by nesher
<3 <===8
כמו מה זה נראה עכשיו?
=]
|
LOL!!:stongue: :haha: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
<3 <===8
|
חחחחחחחחחחחח
אני לא יגיד שמור על עצמך כי אתה הולך להיות ג'ובניק...
ואם אתה לא באמת נכה או משהו אז ראסמי שחבל ואני לא מבין ת'ראששששש שך...
אבל חפיף בשביל העיקרון שמור על עצמך ( שלא תקבל כויה ממים רותחים...) ושהזמן יעבור לך מהר.... |
|
|
| oDrori |
| אנלא יהיה פה אחי ודי נגמרו לי המילים לכל החיילים אין לי מה לחדש... שיעבור לך מהר |
|
|
| arik |
תודה אני מעריך את זה אבל עבדתי עלכם אני בכלל לא מתגייס
:)סתם
אני ב 19
ו 19
אמרו לאמא שלי שזה גיוס
כן כן תחזיקו חזק
גיוס של : בנות מודיעין
אני לא מבין למה אני יוצא בת
ואני לא מבין למה מודיעין
בקושי עיברית אני יודע |
|
|
|
|