return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טוב!!! גם הזמן שלי הגיע!
View this Thread in Original format
arik
ממש אין לי כח לפרט על זה כי אז אני יהיה עצוב

אז ב 19 באוגוסט אני חייל
ג'ובניק!!!:)

אויש כמה שאני יחסר לאצמי:)
סתם אני ישים עדיין הודעות פה שום דבר לא משתנה
חוץ מזה שעכשיו אני ידע איך להכין קפה !!!

קיצר אני יתגעגע לכולם פה
!!!

אני יודע שזה ב 19
אבל רציתי לכתוב את זה היום
כדי שאני יוכל לקרוא תגובות וכל זה
ילא ביי!

נ.ב- גיוס קל
BLACK DRAGON (אלי)
nesher
בהצלחה אחי
שיהיה לך 3 שנים קלות
GLoBaL-MUZiK
בהצלחה אחי....תחזור כמה שיותר מהר ותשמור על עצמך
........
:gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:
Tarantula
שיהיה לך בהצלחה! שיהיה לך בהצלחה! שיהיה לך שיהיה לך, שיהיה לך בהצלחה!!!
מכל ה- 3> !! <---זה לב לכל הלא מבינים
:D :D :D
nesher
quote:
Originally posted by Tarantula מכל ה- 3> !! <---זה לב לכל הלא מבינים
:D :D :D


לי זה נראה יותר כמו כוס

=]
או גלידה תאמת
Tarantula
quote:
Originally posted by nesher


לי זה נראה יותר כמו כוס

=]
או גלידה תאמת


אז מעכשיו לדעת, כשאני עושה תסימן הזה זה לא גלידה ולא כוס, זה לב!!:D
תודה:happy2: :D
MoSH_MaN
אני מוריד את הכובע

שיהיה לך כיף!!!

3 שנים זה המווווווווווווווון זמן!!
nesher
quote:
Originally posted by Tarantula


אז מעכשיו לדעת, כשאני עושה תסימן הזה זה לא גלידה ולא כוס, זה לב!!:D
תודה:happy2: :D


<3 <===8
כמו מה זה נראה עכשיו?
=]
חח
סתם זהו גלשתי מהנושא הכל-כך כואב שמתקיף את הפורום האחרון
הצבאאאאאאא
לאאאא
לי יש עוד שנה למזלי
או לא למזלי
Tarantula
quote:
Originally posted by nesher


<3 <===8
כמו מה זה נראה עכשיו?
=]



LOL!!:stongue: :haha:
NaOren
quote:
Originally posted by nesher


<3 <===8




חחחחחחחחחחחח

אני לא יגיד שמור על עצמך כי אתה הולך להיות ג'ובניק...
ואם אתה לא באמת נכה או משהו אז ראסמי שחבל ואני לא מבין ת'ראששששש שך...

אבל חפיף בשביל העיקרון שמור על עצמך ( שלא תקבל כויה ממים רותחים...) ושהזמן יעבור לך מהר....

oDrori
אנלא יהיה פה אחי ודי נגמרו לי המילים לכל החיילים אין לי מה לחדש... שיעבור לך מהר
arik
תודה אני מעריך את זה אבל עבדתי עלכם אני בכלל לא מתגייס

:)סתם
אני ב 19
ו 19
אמרו לאמא שלי שזה גיוס
כן כן תחזיקו חזק

גיוס של : בנות מודיעין
אני לא מבין למה אני יוצא בת
ואני לא מבין למה מודיעין
בקושי עיברית אני יודע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement