return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ביי אנשים התגייסתי :\
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
יאללה אנשים אני מחר בבוקר מתגייס
תשמרו על עצמכם
תעשו חיים
אני אנסה לשרוד :) למרות שזה לא יהיה נראה לי כל כך קשה
ואריק אח שלי שיהיה לך גיוס קל יום שני

ורועי..מחר אני מרים טלפון וניפגש
ביי אנשים!
DjChook
אחי תעשה חיים

תשמע הרבה פסיכודאלי

:)
Hell_Copter
ביי גבר
רק תצליח שם ותשמור על עצמך שם

ואל תשכח להתקשר נפגש שם... אני יוצא מהבית ב 7... אז אני בטח יהיה שם בערך ב 7 וחצי
oDrori
שמור על העצם שלך אחי! וד"א דיברתי עם ברק אני אנסה לסדר לך משהו...

On that note
נתראה סחבקונים אני יוצא לרפסודיה לשלושה ימים ודו לילה
MoSH_MaN
אח שלי שיהיה לך בהצלחה

תשמור על עצמך ותעשה חיים

3 שנים זה הרבה זמן!!!
arik
תשמור על אצמך!!!
ומה עוד אפשר לומר
אני מקווה שתיהיה לך מזל טוב ותיהיה במקום טוב!
NaOren
שמור על עצמך גבר....
Scorchio
יאללה ברוך שפטרנו

סתאאאאאאאאאאאאאאאם
ביי אחי גיוס נעים
Hell_Copter
פגשתי את אלי בבקו"ם ודיברנו כמה דקות עד שקראו לי להכנס...
מה יש להגיד... 3 שבועות הוא חוזר הביתה בסוף שבוע ושבוע אחד נשאר
טירונות 02 רגילה של ג'ובניקים... רק שיהיה לבריאות

אה דרך אגב... יש לי פרופיל 97... וכאב מאוד שהרופא הרוסי הזה תפס לי בביצים... הוא תפס וסובב... לא נעים בכלל
Scorchio
וואי יש לי טראומה
רק שלא תבוא לי איזה בחורה שתבדוק אותי אני עוד ירים לה זרם עצבנננייייי לתוך העין.

NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio
וואי יש לי טראומה
רק שלא תבוא לי איזה בחורה שתבדוק אותי אני עוד ירים לה זרם עצבנננייייי לתוך העין.



חחחחחחחחח ראסמי...

תגידו באיזה גיל מקבלים צו ראשון?
luckystrike
בהצלחה אחי !!!!!!!!
:):):):):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement