| Hell_Copter |
פגשתי את אלי בבקו"ם ודיברנו כמה דקות עד שקראו לי להכנס...
מה יש להגיד... 3 שבועות הוא חוזר הביתה בסוף שבוע ושבוע אחד נשאר
טירונות 02 רגילה של ג'ובניקים... רק שיהיה לבריאות
אה דרך אגב... יש לי פרופיל 97... וכאב מאוד שהרופא הרוסי הזה תפס לי בביצים... הוא תפס וסובב... לא נעים בכלל |
|
|