|
een paar vraagjes
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Aloha,
Ik had een paar vraagjes/requests
Voor de mensen op mysteryland
Hoe heete dat nummer wat cosmic gate draaide met vocal in my house (die was echt nie meer normaal ziek!!!!!!!)
de anderen:
Heeft iemand misschien voor mij het nummer energy 52-cafe del mar(john OO flemming rmx)???
Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen??
Greetz Muppet |
|
|
| Cosmic Guy |
Sets zijn er al wel, op www.newmp3hits.com
Voor die flemming remiz kan je het best in op DC zoeken gewoon.
Op de rest weet ik geen antwoord |
|
|
| TranceFool |
| Vertel anders nog es wat meer over die plaat van CG.....style, melodie, man/vrouw vocals enzo? ;) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vertel anders nog es wat meer over die plaat van CG.....style, melodie, man/vrouw vocals enzo? ;) |
was mannen stem, en bijna alleen bass
Hopelijk weet je nu meer
Greetz Muppet |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Muppet
Aloha,
Ik had een paar vraagjes/requests
Voor de mensen op mysteryland
Hoe heete dat nummer wat cosmic gate draaide met vocal in my house (die was echt nie meer normaal ziek!!!!!!!)
Heeft iemand misschien voor mij het nummer energy 52-cafe del mar(john OO flemming rmx)???
Zijn er al sets te verkrijgen van mysteryland..zo ja ook van ecplis tent (armin, ferry, dumonde, cosmic???) en waar te verkrijgen??
Greetz Muppet |
1.Tuneboy - In my house (titel kan verkeerd zijn)
2.Nog niet gereleased (voor zover ik weet)
3.Niet alle sets zijn uitgezonde, alleen korte stukken van 30 min, en soms wat langer
groetjes |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Muppet
|
Mysteryland_2002_-_Armin_Van_Buuren_Live-Cable_08-17-2002
Ferry_Corsten_-_Live_at_Mysteryland-08-17-CABLE-2002
maar inderdaad maximaal 30 minuten per set |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Blik
maar inderdaad maximaal 30 minuten per set |
ZONDE! :(
Met vriendelijke groet. |
|
|
| jploveparade |
Ik had er zin an Armin nog eens te beluisteren...
Maar idd slechts 30 min; Bloody shame!
Waarom geen hardstyle? Willen ze weer poen verdienen bij ID&T?
Een moord zou ik wel willen plegen voor Dumonde en Hennes&Cold... :disbelief |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik had er zin an Armin nog eens te beluisteren...
Maar idd slechts 30 min; Bloody shame!
Waarom geen hardstyle? Willen ze weer poen verdienen bij ID&T?
Een moord zou ik wel willen plegen voor Dumonde en Hennes&Cold... :disbelief |
worden misschien nog apart uitgezonden bij Q-Dance op de woensdag... (is niet 100% zeker maar een feit is wel dat ID&T DAT-opnames achterhoudt van élke liveset die er ook maar op hun events wordt gedaan zodat ze naderhand terug kunnen luisteren en de qualiteit kunnen beoordelen). |
|
|
| Joost008 |
Weet toevallig ook iemand wanneer Marc et Claude - Lovin'You (Isaac Remix) wordt gereleased???
Dana draaide hem ook nog maar toen werd het zo druk in de Hardhouse keet dat we maar weer naar de clubtrance tent zijn gegaan.. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Joost008
Weet toevallig ook iemand wanneer Marc et Claude - Lovin'You (Isaac Remix) wordt gereleased???
Dana draaide hem ook nog maar toen werd het zo druk in de Hardhouse keet dat we maar weer naar de clubtrance tent zijn gegaan.. |
Stond in de planning voor 10 augustus maar dat is blijkbaar uitgesteld want hij is nog steeds nergens te vinden :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
1.Tuneboy - Housenation | :)
maar volgens mij is dit het nummer van joost008 aan het zoeken was, zoek maar eens maar die thread! |
|
|
|
|