| luckystrike |
סוף סוף !!!
היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים
מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ...
והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר
שיורדים לעשות קו ...
אמור להיות תפקיד טוב -קיבלתי היום את השרוך הדרכה ומחרתיים
אני מקבל אישור ללכת על מדי ב' בכל הארץ !!!
איזה כיף בלי המדי א' המגעילים והמזיעים האלה ...
:)
קיצר היה לי תקופה של חודשיים מסריחים בבה"ד 10
וסוף סוף יצאתי משם
:)
בהצלחה לכולם בגיוס !
אני חוזר רבו"ש כנראה השבוע
:):):) |
|
|