return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הצלחתי לצאת מהבסיס המסריח !!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
סוף סוף !!!

היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים
מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ...
והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר
שיורדים לעשות קו ...

אמור להיות תפקיד טוב -קיבלתי היום את השרוך הדרכה ומחרתיים
אני מקבל אישור ללכת על מדי ב' בכל הארץ !!!


איזה כיף בלי המדי א' המגעילים והמזיעים האלה ...
:)

קיצר היה לי תקופה של חודשיים מסריחים בבה"ד 10
וסוף סוף יצאתי משם
:)

בהצלחה לכולם בגיוס !
אני חוזר רבו"ש כנראה השבוע
:):):)
DjChook
לפי הכותרת זה נשמע כאילו ברחת מהכלא או משהו :)
MoSH_MaN
מזל"ט אחי...
DJ RF
ברוך שובך אחי

אחי יש לך את הדובי הכי חמוד בעולם

יעני התמונה =] =] =]

איזה חמוד !
Tarantula
מזל טוב!!!!!:D :D
NyKoN
חח
מזל"ט אחי
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike


היום קיבלתי את השיבוץ החדש - אני הולך להדרכת חובשים קרביים
מילואימניקים שגייסו אותם בצו 8 ...
והבנתי שיש מדי פעם הדרכות של חובשים בסדיר
שיורדים לעשות קו ...



דבר ראשון מזל"ט גבר....
דבר שני - אח שלי היה בקורס חובשים...
הוא היה חובש קרבי בגיבעתי ואז הוא עבר לבי"ס צניחה
( הוא נפצע בברך...)
DJ-Energy
מזל"ט אחי
בעזרת השם
טפו טפו טפו
Hell_Copter
מזל טוב מורן... שמח לראות שסוף סוף מסתדר לך כל העניינים עם הצבא
תרים טלפון אם אתה יכול נשב איפשהו או משהו
luckystrike
תודה אחים :)

אני נוסע לירושליים עכשיו לבסיס החדש ...

שבוע הבא אני מתחיל חפיפת מפקד :)

ורועי - אני ירים אלייך טלפון היום בערב

.
יובל - התקשרתי אלייך בשישי לא היית זמין ...

דרך אגב מישהוא היה ב
ICE
ביום שישי ?

Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
תודה אחים :)

מה עם תודה אחותי קטן? אתה יודע יש גם בנות בפורום הזה!:D :haha:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula

מה עם תודה אחותי קטן? אתה יודע יש גם בנות בפורום הזה!:D :haha:


חשבתי על זה באמת
:)

SORRY
...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement