return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Heeft Tiësto zijn vinger afgezaagd???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rudy
ok, het zal wel bull zijn!

Maar we zullen wel zien!
New Wave
Man wat een gelul zeg, welke knuppel zit dit nu weer door de hele toko te roepen?
wat een onzin...........

www.djtiesto.nl is uit de lucht.....wat kut........

groeten
Vinyl Boy
tering man, ik weet niet welke onwijze zwakzinnige die post heeft gedaan dat tiesto zijn pink heeft afgezaagd, maar er moeten wel flink wat steekjes los zitten. Ten eerste zal Tijs heus niet ZELF in zijn huis gaan klussen en ten tweede zal die daar geen tijd voor hebben. Ik vind de term JOSTI erg op z'n plaats hier:)
hahahaha, debiel!!!
magrec
Josti een belediging voor de josti band ja
Bellie
quote:
Originally posted by Mysteric
Man...Tiesto kan zelf met z'n grote teen draaien
zonder pink kan hij het echt wel af :)


HAHAHAHAHAHHAHAHA das een goeie!!!

Maaruh ik geloof er ook gene kut van.
misschien is die post neergezet om Qontact te vergallen ofzo.Zodat iedereen dan maar voor Massive kiest want geef toe die line up is echt niet mis!!!

GREETZ!!!
Akira
ik denk dat dit grote onzin is
Mysteric
we merken het morgen...
Als hij morgen gewoon in de NOW&WOW staat te draaien is er nix aan het handje (tja...5 vingers dan...)
Akira
ja ik wil morgen ook wel naar now en wow zijn daar nog kaarten voor te verkrijgen???
Dj Lex
Jezus als Tiesto zo'n kluns is met klussen zou hij ook nie kunnen draaien. Wie heeft dit eigenlijk verzonnen zeg. Pink eraf zagen. Lekker verhaal.
Laters
ADK
nou.. het zou waar kunnen zijn hoor...
ik stond namelijk tijdje geleden met een aantal heren op de foto, waaronder tiesto...
en wat schetste mijn verbazing.....
..

hmmm....



ADK

-=WVG=-
Ja Lol ADK....Weet je wat mijn verbazing schetste??
Dat je vergeten was een pak aan te trekken net als de 3 heren en in plaats daarvan je Hawai-blouse nog aan had...:D:D:D
New Wave
Ik heb Photoshop 6.0 van adobe, ik kan ook van die leuke truukjes gheghegheghe.

it's in bull.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement