return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Heeft Tiësto zijn vinger afgezaagd???? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by ADK
nou.. het zou waar kunnen zijn hoor...
ik stond namelijk tijdje geleden met een aantal heren op de foto, waaronder tiesto...
en wat schetste mijn verbazing.....
..

hmmm....



ADK


hehe, die foto blijft cool:cool:
ADK
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb Photoshop 6.0 van adobe, ik kan ook van die leuke truukjes gheghegheghe.

it's in bull.


lol
'truukjes'
ik heb microsoft paint...


ADK
Dj Lex
Ja leuk gedaan dat plaatje, maar hij is echt niet zo'n kluns dat ie zijn pink eraf zaagd.
Mzzl
Akira
HAHAHA wat een grap zeg
Dj Lex
Weet iemand eigenlijk wie er is begonnen met die grap? Geinig manneke om zoveel paniek te zaaien om nix. Het zou toch wat zijn zeg Tiesto met maar 9 vingers.

Groeten

Alex
Rudy
quote:
Originally posted by Dj Lex
Weet iemand eigenlijk wie er is begonnen met die grap? Geinig manneke om zoveel paniek te zaaien om nix. Het zou toch wat zijn zeg Tiesto met maar 9 vingers.

Groeten

Alex


Dat heb ik gezegd, een gast in het blackhole forum! Lees ff de hele thread ofzo :)!
Dj Lex
Joh
eXos
quote:
Originally posted by Gekhous
dikke vette lol!!!!


Sja, super LOL. Just wait and see...
Vinyl Boy
haha, gaat dit nog ergens over ofzo?
misschien kan iemand iets nieuws verzinnen...
tango
Mjah, waarover zullen we het dan hebben in deze thread?

Maarja, in ieder geval ga ik morgen dj tiesto outchecken in de time-out in gemert, ik zal is effe kijken of hij al z'n 10 vingertjes nog heeft.

greetz,
TNG

Rudy
quote:
Originally posted by tango
Mjah, waarover zullen we het dan hebben in deze thread?

Maarja, in ieder geval ga ik morgen dj tiesto outchecken in de time-out in gemert, ik zal is effe kijken of hij al z'n 10 vingertjes nog heeft.

greetz,
TNG


Heeft iemand hem de laatste dagen nog gezien! Kunnen we eindelijk bevestigen dat deze hele thread is gebaseerd op bull! :D

de mzzl gasten!
tango
Bij deze: Deze thread is bull......

Gister naar tiesto geweest in de time-out in gemert, en hij stond gewoon met 10 vingertjes mee te golven op de muziek.

Was best jammer, tiesto draaide best relax, maar er zat totaal geen sfeer in. Het publiek daar was niet echt super, ze stonden allemaal gewoon een beetje te kijken naar tiesto, (bijna) de hele zaal stond gewoon stil, alleen bij voyage en silence werd het een beetje rumoerig. Volgens mij verwachte hun gewoon de oude tiesto ofzo.

Maar voor de rest weer de bekende nummers: dj tiesto - urban train, dj tiesto - flight 643, riva - stringer,montana - bridge in the park,three drivers - sunset in ibiza,yahel - voyage,delerium - silence,rui da silva - touch me en nog wat van die nummers.

zo, jullie zijn weer op de hoogte,

greetz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement