|
Snart val
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Tänkte bara kolla sätta upp en poll och se vad TA väljer som regering i höst
Var gärna anonyma om ni vill, och posta gärna kommentarer :) Ni som är för unga för att rösta kan ju rösta här ändå |
|
|
| Connector |
| blir nog moderaterna här. Mina åsikter stämmer överens med dem. |
|
|
| robstar |
| Kör på Moderaterna med , Har alltid tyckt bäst om de partiet... |
|
|
| NordLight |
Samma här - Moderaterna.
NL |
|
|
| reveal |
| hmm... än så länge inte den utvecklingen jag hade förväntat mig av pollen :p |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by reveal
hmm... än så länge inte den utvecklingen jag hade förväntat mig av pollen :p |
men en trevlig sådan...;)
NL |
|
|
| WhiteRussian |
Sossarna eller Vänsterpartiet blir det förstås...
Moderaterna måste UT ur Stockholm, Kristina Axén Olin är farlig på riktigt... :nervous: |
|
|
| Vizay |
WhiteRussian: mohaha som om du skulle va mindre farlig ;) :p
nae men seriöst....jag röstar blankt eftersom jag inte har bestämt mig ännu för vilket parti som gör det bästa för det sverige jag vill ha.....de e ju trots allt ganska viktigt så jag vill inte rusa in i mitt val :rolleyes: |
|
|
| x-dream |
| Fan är jag omgiven av moderater här med.... |
|
|
| Xplorer76 |
Jag tänker som vanligt inte rösta överhuvudtaget...
För jag kan fan inte bry mig mindre vilka som bestämmer.
Vart med om tre val där man själv har fått rösta och det har både vart blått eller rött.
Ingen skillnad vad jag kunde märka....
Men hade jag en pistol mot huvudet och va tvungen att rösta så skulle det bli KPMLR bara för att jävlas..... |
|
|
| Erlander |
| Väldigt självklart blir det Moderaterna. De har bra o smarta idéer jämfört med vänstern. Skrattar åt Gudrun. |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Sossarna eller Vänsterpartiet blir det förstås...
Moderaterna måste UT ur Stockholm, Kristina Axén Olin är farlig på riktigt... :nervous: |
Tja Vitryss!
Nu blev jag lite förvånad. Du har ju alltid gått i klinsch för mer självbestämmande & individualism... inte ett apatiskt kollektiv, planekonomi & diktatur :D :D :D ;).
Varför är hon farlig?
Greetz
NordLight |
|
|
|
|