return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
6-6-6
View this Thread in Original format
NaOren
היה לי היום יום לא משהו...
ואני בודק כמה הודעות יש לי עד עכשיו...
וזאת ההודעה ה -
666
שלי...


איזה צירוף מקרים מסריח



:whip: :conf: :whip: :conf:
DjChook
:(
Tarantula
quote:
Originally posted by NaOren
היה לי היום יום לא משהו...
ואני בודק כמה הודעות יש לי עד עכשיו...
וזאת ההודעה ה -
666
שלי...


איזה צירוף מקרים מסריח



:whip: :conf: :whip: :conf:


אל תגיד לי שאתה מאמין בשטויות האלה...
Hell_Copter
מצטער שעבר עליך יום קשה אחי
MoSH_MaN
היום הזה עבר לי כל כך בשיעמום
עד שהלכתי לחבר שלי עם עוד אחד

חזרתי למה מחר יש לו שיעור נהיגה...
DJ-Energy
אחי
אני מצטער שעבר עליך יום קשה
זה קורה לכולנו אחי
אנחנו כולם משתתפים בצערך
:(
HyPeRSoNiC
אל תדאג!!!!
אחרי ימים גרועים בד"כ באים ימים מה זה טובים!!!!!
לפחות זה ככה אצלי........
כי אני זוכר שפעם היה לי יום מה זה חרא, לא נרדמתי בלילה וישנתי אולי 3 שעות......... ואז לא הייתי בכלל בפוקוס בכלום..... ישנתי כמעט בכל השיעורים בביה"ס, וגם שכלא ישנתי, לא הבנתי כלום!!!
וגם לי ולחברה שלי היה ריב, ועוד כמה דברים והיה לי מצב רוח על הפנים

יום אחרי זה, אחרי בית ספר, חברה שלי מתקשרת אלי ואנחנו מדברים על הכל ומשלימים...... ובאותו יום היה לי מצב רוח חבל על הזמן!!! ובערב גם הייתה לי מסיבה בחולון ונתתי שם סט משהו בן זונה!!!!!!

אז אל תדאג, אורן. הכל לטובה!!!!
:D :D :D :D
t0xIc
אל תדאג אח שלי אני מקווה שאתה לא מאמין מבחארטה הזה
לי היה לילה טוב מאוד
(אם אתה מבין למה אני מיתכוון)

היו פשוט ביצועים סופניים:]]
בקיצורור תשמע קצת טראקים שמחים או פסיכודאלים תיראה איך יעלה לך המצב רוח

מילה שלי!!
Flotser
חחחחח אפשר לחשוב זה קבוצת תמיכה

"אני מיכאל ויש לי צירים"

"אנחנו אוהבים אותך מיכאל"

:stongue:


נ.ב. שום דבר אישי נגדך אורן
NaOren
תודה אחים שלי...
ואני לא מאימין בחרטה הזה של 6-6-6
בכלל אני וחברים שלי זה
7-7-7
נגד חתולים...
:-)))

ולמי שאורן אמרת שיהיה לי היום יום טוב וואלה זה באמת ככה...
איך שאני חוזר הביתה קיבלתי צו ראשון...

:-)))

DjChook
חחח אורן העיקר שחזרת לחייך
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אורן העיקר שחזרת לחייך


תודה מתוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement