return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Paul Oakenfold at Bloomingdale!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
ty, haalde volgens mij een btje de begrippen door elkaar :)

Misschien ga ik nu toch nog de trip richting bloemendaal maken :)

hehe zeg je elke x. Zo was er na Qontact dat in Dordrecht, toen was je te moe en na Impulz heb je ook tot 8 uur liggen maffen lol. Maar ja dit is wel Oakie natuurlijk :P
Bouma-Bros
Als het weer een beetje mee zit gaan we volgende week zeker naar Oakey! Dit jaar 2 sets van hem gehoord en die horen tot de 2 beste sets dit jaar. Week daarna alweer 4 Elements....!
DjSuez
quote:
hehe zeg je elke x. Zo was er na Qontact dat in Dordrecht, toen was je te moe en na Impulz heb je ook tot 8 uur liggen maffen lol. Maar ja dit is wel Oakie natuurlijk :P

whehe LOL, ja dat klopt, maar na qontact was ik ook niet meer tot iets in staat hoor...

4 elements lijkt me trouwens ook wel leuk idd..

Greetz
DJ_Siesta
gister was marco v live vanaf bloomingdale, maar wat een KUT MC, lulde echt veeel te veeeel.

grteetzx
Odyne
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
gister was marco v live vanaf bloomingdale, maar wat een KUT MC, lulde echt veeel te veeeel.

grteetzx

idd!! :whip: gelukkig issie op een gegeven moment ff gestopt met bléren en begon pas weer tegen t einde van de set..
New Wave
we hadden met IRC effe ID&T radio aan..mwhehe this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................this is marco V.......................

Echt jammer want sommige plaatjes waren best chill.
-TAIS-
quote:
Originally posted by New Wave

Zoals dat ene nrtje met dat leuke melodietje... geen idee hoe die heet zo, maar wel een leuk melodietje... ohja, Energy 52 - Cafe Del Marco :P :P :P :P
Apoptosis
t was echt SUPERVETTTT!!!! Tiesto was ziek, dus maar ff by Marcotje gestaan... op een gegeven moment kwamen er een stuk of 3 boten aan op 300 meter van het strand met iets van 5 van die groene partylasers!! :crazy: :eek: :toocool: Die kwamen het strand even 'verlichten'... Damn dat zag r eght vett uit!!!
DjSuez
quote:
Zoals dat ene nrtje met dat leuke melodietje... geen idee hoe die heet zo, maar wel een leuk melodietje

aahhhhh, je bedoelt zeker die ene met die beat erin..?:rolleyes: :p
-TAIS-
quote:
Originally posted by DjSuez

aahhhhh, je bedoelt zeker die ene met die beat erin..?:rolleyes: :p

ja die :D

(ging er ff om dat NW nie wist welk nr het was toen cafe del marco opstond, hij kende em nie :))

mr.marcello
quote:
Originally posted by New Wave

Was inderdaad een lekker setje van Marco!!

Met vriendelijke groet.
DjSuez
quote:
(ging er ff om dat NW nie wist welk nr het was toen cafe del marco opstond, hij kende em nie

ik ben natuurlijk ook niet helemááál achterlijk he...:toothless :toothless :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement