return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Paul Oakenfold at Bloomingdale!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
pivot
der gaan zo veel mensen met de trein...je pakt gwoon de trein naar zandvoort en vanaf daar gaan pendelbussen(is ook wel makkelijk)
magrec
quote:
Originally posted by pivot

kweenie maar volgens mij ben je der nog noit gweest....met file valt meestal wel mee (was vorige keer met de oto en op de heen en trug weg geen last van gehad)

ook nog nooit iemand zien out gaan door ghb..dus beetje vage verhalen allemaal.

+dat t altijd wel super gezellig is en mooie vrouwtjes rondlopen

euh jawel vorig jaar, en het is niet mijn ding.
Op de terugweg 2,5 uur in de file gestaan..
En ook nog nooit zoveel mensen out zien gaan.:nervous: :(

met OV lijkt me dan wel het handigste ja.
Flipper01
De weergoden lijken ons zondag gunstig gezind te zijn!

Weet iemand hoe het zit met de treinen terug naar de bewoonde wereld? Auto is natuurlijk t makkelijkst maar 2,5 uur file lijkt me niet echt relexed..
tijs08
K!!!!!!!!!

dit klinkt echt TE vet gewoon!! jezus wat heb ik nu spijt dat ik hier niet heen ben gegaan.. kben trouwens nu nog echt te brak, dus was wel ff doorbijten geworden..

hij draait nu gewoon ff Barbers Adagio..... jezus.. ik kan me al voorstellen hoe Remy & Donna daar nu staan te genieten.. me/=erg jaloers
Optimus
k ook....:(
kreischer2000
hier nog 1, vette set van oakie!
Jappio
Idd vette set heb al hoop lekkere nummertjes langs horen komen!
magrec
en dan ook nog die sets van cross en emjay. Cross draait nu ook aardig wat elektro :) en emjay had er ook lekker veel zin in :D
Donna
quote:
Originally posted by tijs08
K!!!!!!!!!

dit klinkt echt TE vet gewoon!! jezus wat heb ik nu spijt dat ik hier niet heen ben gegaan.. kben trouwens nu nog echt te brak, dus was wel ff doorbijten geworden..

hij draait nu gewoon ff Barbers Adagio..... jezus.. ik kan me al voorstellen hoe Remy & Donna daar nu staan te genieten.. me/=erg jaloers

Nee QT ik zat net als jij balend thuis,maaaaaar gelukkig saampies met buuf,we hadden samen vette cash probs,ik door automankementen,keuren heeeeeeele uitlaat moest vervangen,500 eurootjes bij elkaar.
Vroeg me nog af of oakie t voor me zou dokken maar heb de gok maar niet genomen;)
Ik ga zaterdag naar de eau,Ferry Corsten in the house daar,ook 4 elements daggik dus wordt in de eau dan wat minder bomvol.

Btw,vorige week maandag zijn buuf en ik naar de regisseur van dat varaprogramma geweest,op ziekenbezoek,hij was uit een boom geflikkert tijdens opname en had flink wat gebroken,belt die dude me om te vragen of buuf en ik ff op ziekenbezoek kwamen.
We hopen er nu onze eigen "tatum&jennifer" show uit te slepen,bijv "buurvrouwpraktijken" ofzo:stongue: :haha: :tongue3
pivot
zooo beachbop was weer heel vet....
ben eigenlijk alleen maar bij bloomingsdale gweest
emjay draaaide ook zeer relax
en oakenfold draaide helemaal topppie...veel zelfde nummers uit zn laatste sets...
alleen jammer dat die op t laatst ppk moest draaien..maar verder hele vette set(Y)

Remy D
Nou Tijs op mij hoef je niet jaloers te zijn. Oakie draaie echt heel vet maar ik ben dus bij het begin van zijn set alleen maar bezig geweest met mensen die langsliepen en dus duwde. Echt om scheitziek van te worden. Verder was ik ook erg moe omdat ik 's ochtends gewerkt had. Maarja het was ook zo DRUK dat ik me ook nog is zwaar zorgen zat te maken over de dikke file die ging komen en dat allemaal was dus genoeg om een uur eerder naar huis te gaan, hoe goed Oakie ook draaide. Maarja volgende x beter. Wat wel leuk was dat hij bij Open your eyes mee deed en bij het hoogtepunt ff sprong. Hahaha sprong de plaat over. :D hahahaah dat vond ik kewl. Maar tering die man kan echt draaien. En wie weet hoe het nummer heet waar die mee opende, die was echt super. :D

Verder net cd van Fatboy slim gekockt live at Brighton beach. En die is ook echt SUPERVET!!! Echt kewl dat je op de cd hoort dat de mensen terug moet komen. Das strak, feest met verhaal. En livecd's zijn vet. :D:D
Leander
quote:
Originally posted by Remy D
En wie weet hoe het nummer heet waar die mee opende, die was echt super. :D

Ik :)

Da's een plaat van Junkie XL (samen met Sasha, dacht ik): Beauty Never Fades. Hij is nog niet gereleased, maar dat gaat als het goed is dit jaar nog gebeuren, hoop ik, want het is inderdaad een erg mooie plaat.
Als je de (zeer zeldzame) promo toevallig tegenkomt, mag je er meteen 2 kopen :toothless

Sasha draaide 'm op de Loveparade en Junkie XL heeft 'm op Dancevalley ook gedraaid...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement