|
Wat is onze hardstyle top 5 dj's?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Kies maar zou ik zeggen.
Ik ga voor Isaac, kvind al zijn rmeixes bruut en vooral de plaat "On the edge", dat is IMO de beste hardstyle plaat van dit jaar. |
|
|
| AlFerox |
01 dana
02 dana
03 dana
04 dana
05 dana
DANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:clown: |
|
|
| -TAIS- |
| "Rot op met je kutpoll" heb ik gekozen. Maar dan niet omdat ik het slecht vind dat je een poll maakt ofzo, maar meer omdat hardstyle mij eigenlijk niet echt interesseert. |
|
|
| Biohazard |
| Rot op met je kut poll! Ik vind hardstyle nou eenmaal saai |
|
|
| DJ_Massive |
| ik heb ook ff voor "rot op met je pollkut" gekozen, met als reden dezelfde als die van tais ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
kut poll :D:D:D:D
ik beuk alleen op ambient muziek enzo |
|
|
| raoel |
Geweldige poll hoor cosmic guy.
ik mis alleen technoboy in je lijstje
Eindelijk weer eens een topic over hardstyle/hardhouse.
Moeten er hier meer komen!!!
Of op een ander forum waar de meeste er wel van houden :) maar daar komen weinig mensen (is dit spam?) of weten jullie niet welk forum ik bedoel?
Zullen we hardstyleaddict.com oprichten :D
Ik heb voor dana gekozen omdat ik dat nu eenmaal een tof wijf vin als ik haar op de radio hoor.
Maar ik vindt ze allemaal erg goed.
Scot en warmduscher vindt ik dan de minste DJ's, maar scot's remixen zijn altijd gaaf.
Mijn favo Hardstyle DJ's zijn
Dana
Pavo
Technoboy
Francois
Luna
En dan een ander lijstje
Hennes & Cold
Cosmic Gate
Kai Tracid
dis toch weer net een andere stijl muziek. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by raoel
Geweldige poll hoor cosmic guy.
ik mis alleen technoboy in je lijstje
|
Mijn dank is groot. Ja, nu je het zegt, Technoboy hoort er ook bij. Ik kan hem niet meer veranderen, beetje raar wel. Dus als een mod zich geroepen voelt: zet Technoboy er even bij aub. |
|
|
| Odyne |
moeilijk moeilijk om er maar 1tje te kiezen!!
ik heb uiteindelijk voor Isaac gekozen, omdat hij de enige is die ik tot nu toe heb zien draaien, al komt daar wel verandering als ik naar Qlimax ben geweest. Maar ik vind de meeste van deze Dj's wel lekker draaien... ook de nrtjes van 'rot op met je kut poll' vind ik erg leuk :D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| ook rot op met je kutpoll gekiest, omdat hardstyle me gewoon absoluut niet boeit |
|
|
| raoel |
Kan een mod ook de optie "rot op met je kut poll" verwijderen of die veranderen in technoboy.
dan krijgen we misschien nog enkele serieuze reacties!!! :whip: |
|
|
| Flipper01 |
Pff lastige keuze...
Ik heb uiteindelijk Dana gestemd, zat vooral te twijfelen tussen haar en Isaac. Maar aangezien ik Dana qua techniek toch beter vind heeft ze mijn stem gekregen!!
Ik ben benieuwd of er nog een Dj is die mijn mening kan gaan veranderen op de 21ste!
Toppie 5:
Dana
Isaac
Technoboy
Pavo
Kai Tracid |
|
|
|
|