return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Gil Shwartz - The Sabres Megamix :)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
קבלו, אני מנסה את עצמי במוזיקה אחרת
זה גם יהיה אחד מקטעי הקישור במסיבה...

שירים שנוגנו:

01. Lior Narkis & Shlomi Shabat - Everyone Has (2001 Mix).
02. Nisim Sarosi - Illusions (Power Mix).
03. Gaya - Together (Love Song Etnic Mix).
04. Hedva Amarani - What A Dance (Disco Mix)
05. Shery - Follow The Sun (Summer Mix)

Gil Shwartz - The Sabres Megamix.mp3


מחכה לתגובות
NaOren
שווק התחלתי להוריד עכשיו...

אופ 30 %

יוואו אני מוריד על 1.50 K
:-)
Gil Shwarts
אני מוריד על 70k

הבעיה היא אצלך כפרה
nesher
חחחחח
מאיפה הורדת את הטראקים?
מי שחרר אותם??
:crazy: :crazy: :crazy: :D :D :D
MoSH_MaN
יחדדדדדדדדדדדדדדדדדד לב בלב נפתח ונראה

איזה יופי
:D

ואללה יפה

חחח אתה הולך עם הטרנד של שירי ישראל

:)

יפה מאד!
Gil Shwarts
יצא טוב אחי? :):D:D:D:D
NaOren
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני מוריד על 70k

הבעיה היא אצלך כפרה


:-)))
1.50 = 15.0

טעות שלי....
יאלה אני הולך שאני יחזור אני אבדוק את זה ויביע דעה...
מאמין שזה יהיה שווווווקקקקקקקק כרגיל...
Gil Shwarts
כמו שמוש אמר
זהו טרנד קצת שונה
DjChook
quote:
Originally posted by nesher
חחחחח
מאיפה הורדת את הטראקים?
מי שחרר אותם??
:crazy: :crazy: :crazy: :D :D :D


:D
DjChook
קודם כל
CAN PROUDLY PRESENTS

שבקרוב תצא

Re-release
בצרוף המגה-מיקס המדהים מביתק היוצר של
Can&Shwarz Productions

(נו רותם תחשוב על משהו)

חחחחחחחחחחח

אחי ממש ממש מקצועי
במיוחד המיקס השלישי נראה לי (אחד לפני המיקס האחרון)

ורק כדי שתוציא אותם כגם בלי קפיצות

למה זה ממש חמוד

oDrori
נשמע מאוד "מיקס שירי חגים" כזה
;)
לי אישית הפריעו הווקאלים כי אני לא ממש אוהב את הטראקים אז היה קשה לי לשפוט את זה...
NyKoN
נראה טוב גיל
אני מוריד עכשיו עוד 4 דקות אני אשמע..
:D
65 קיי...
:P

EDIT
לא יודע אחי
נשמע לי ממש מוזר כל הקטע של הישראלי ככה עם האפקטים והכל מאחורה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement