return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Beste nummers van April!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool

OOhh, die wil ik zeker horen!!!!!! Sommige mensen vinden Barthezz helemaal niks, maar toen ik em in dec. voor het eerst hoorde vond ik hem echt te gek, jammer dat ie nu commercieel gaat. Hij is nu geloof ik ook Dance Smash bij 538..Maar ik ga die remix zeker zoeken....

Latuurrzz....

Barthezz is op 49 binnengekomen in de Top 100 en hij is binnenkort ook te zien bij Top of the Pops...
Blik
Iemand toevallig al de clip gezien van barthezz - On the move

die is echt heeeeeel slecht, maja, het liedje is vet
tango
Barthezz in top of the pops? ahneeeeeee, bartje daalt in m'n respect list.

En die clip is inderdaad zwaar bagger. Maar dat is met best veel trance producties die een clip maken, het mag allemaal niet zoveel geld kosten.....

greetz,
TNG
Akira
top of the pops hahaha geweldig zeg...

maar vorige keer heb ik Mauro picotto daar ook al gezien hoor met komode :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
Iemand toevallig al de clip gezien van barthezz - On the move

die is echt heeeeeel slecht, maja, het liedje is vet

Jep ik heb em gezien, gewoon volume hard en niet kijken....
Bellie
quote:

Jep ik heb em gezien, gewoon volume hard en niet kijken....

HAHAHAHAHA :D

is het zo erg dan????

GREETZ!!!
ADK
vooral NIET kijken!!!
TranceFool
Waar Moogwai het over had: Weet iemand waar ik die System F - Soul on Soul (Barthezz mix) kan krijgen. Op Napster is Soul on Soul namelijk geblokkeerd.

Weet iemand waar ik em kan krijgen ?????
moogwai
Maar Bart als beginnende producer moet natuurlijk ook zijn apparatuur kunnen financieren en nieuwe apparatuur kunnen kopen. Dus hij mag van mij beste wel wat centjes verdienen :D
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai
Maar Bart als beginnende producer moet natuurlijk ook zijn apparatuur kunnen financieren en nieuwe apparatuur kunnen kopen. Dus hij mag van mij beste wel wat centjes verdienen :D

Daar hebbie gelijk in, als de volgende plaat maar niet dezelfde kant op gaat.
Weet jij trouwens of die Barthezz mix van Soul on Soul al ergens te krijgen is?????

moogwai
quote:

Daar hebbie gelijk in, als de volgende plaat maar niet dezelfde kant op gaat.
Weet jij trouwens of die Barthezz mix van Soul on Soul al ergens te krijgen is?????

Nee... die remix is gloedje nieuw... zal nog wel ff duren voordat die uitkomt... netzoals de Kay Cee Remix van Soul On Soul. Ik hoop wel dat die beter zijn als het origineel want die is duidelijk minder :D
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai

Nee... die remix is gloedje nieuw... zal nog wel ff duren voordat die uitkomt... netzoals de Kay Cee Remix van Soul On Soul. Ik hoop wel dat die beter zijn als het origineel want die is duidelijk minder :D

Ok dan, keep our eyes open!!!

Thanx!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement