return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 
Beste nummers van April!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
erm
niet nieuw wel goed.
TONE KING - PNEU (HOUSETRAPP MIX)
moogwai
quote:
Originally posted by tango


En verder nog wat geluld over die sample van "you got the change, dance!" Maar dat boeit niet echt.

greetz,
TNG


Ha, hier heb ik Bart ook eens over gemailt... Misschien kennen jullie de plaat Apollo - Dance.. dit nummer heeft nl. dezelfde vocalen.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Remy D
John "OO" Flemming - Mooga


Volgens mij gaat deze plaat "The Digital Blonde - Mooga" heten. Aangezien op de nieuwe CD van John "OO" Flemming dit nummer staat en bovenstaande titel nog een "acetate" was, neem ik aan dat ie zo gaat heten. Nu maar wachten tot ie uitkomt en via Napster te downen is =)
moogwai
quote:
Originally posted by Ding Chavez


Volgens mij gaat deze plaat "The Digital Blonde - Mooga" heten. Aangezien op de nieuwe CD van John "OO" Flemming dit nummer staat en bovenstaande titel nog een "acetate" was, neem ik aan dat ie zo gaat heten. Nu maar wachten tot ie uitkomt en via Napster te downen is =)


Mooga is zeker een vette plaat...zwaar wazige deun :) Het is zeker een van mijn favorieten van Tiesto's D.D. set.
TranceFool
quote:
Originally posted by moogwai


Ha, hier heb ik Bart ook eens over gemailt... Misschien kennen jullie de plaat Apollo - Dance.. dit nummer heeft nl. dezelfde vocalen.

Ja klopt, en ik heb em volgens mij ook nog wel eens in een andere plaat gehoord, kan zo 1,2,3, niet bedenken wat dat ook alweer was....
Dj Lex
Hey weet iemand wie dat nummer van de darkside gemaakt heeft. Ik bedoel niet Hypertraxx, want die was het niet toen ik hem gedownload had. Het is een commercieel nummer, maar ik vind hem wel goed. Ze draaien hem wel is in Hollywood Rotterdam. Anyone???

Laters
Opti
Die ze in Hollywood draaien? das toch wel van Hypertraxx???
TranceFool
Ja, volgens mij ook. Kan in ieder geval niets anders bedenken.

Latuurrzzz....
moogwai
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey weet iemand wie dat nummer van de darkside gemaakt heeft. Ik bedoel niet Hypertraxx, want die was het niet toen ik hem gedownload had. Het is een commercieel nummer, maar ik vind hem wel goed. Ze draaien hem wel is in Hollywood Rotterdam. Anyone???

Laters


Volgens mij is het wel Hypertraxx - The Darkside ;)
Dj Lex
Wel??? Oh dan ga ik hem nog ff een keertje downloaden, misschien had ik een gare versie ofzo. Welke mix moet ik hebben? Weten jullie dan ook vast wel.
Laters

TranceFool
Volgens mij gewoon:
Hypertraxx - The Darkside (Extended remix) ---> weet niet of die echt zo heet, in ieder geval de lange remix, niet zon radio edit, of ingekorte troep
Dj Lex
Die remix die jij noemt was er niet, maar heb m,aar gewoon de langste genomen.
Thnx en laters
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement