return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Way Out West!
View this Thread in Original format
WhiteRussian
På Onsdag kommer Way Out West till Fokued!
Givet att jag tar mig dit!
Fan asså, klubblivet börjar ta sig ändå!

Nu måste vi ha TA möte, :)

Mer info på: Fokused
mindshooter
Way out west gör grymt härligt musik...ska dom lira live eller bara snurra skivor? Jag menar egen produktion eller DJA?
King of Clubs
Way Out West består av Nick Warren och nån annan snubbe. Det är bara snubben som kommer. Jag har, vilket kanske framgår inte så bra koll på honom men det kan ju bli skitbra :)
AC.
Jag kommer se om jag inte kan få med mig någon polare och gå ut... hoppas jag inte börjar 8 dagen efter bara....
reveal
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Fan asså, klubblivet börjar ta sig ändå!


håller med ;) ser fint ut
tror dock inte att jag åker upp till sthlm en onsdag, är ju ett jäla projekt
nä, min nästa "fest" lär bli PvD den 6e september, kommer nog vara rätt fett :p
s-case
Way out west består av Nick warren och Jody Wisternoff.
Det är Jody som kommer till Fokused, som för kvällen
sammarbetar med den engelska klubben Renaissance.
Jody kommer att köra ett DJ set, Han brukar spela mycket av
Way out wests kommande produktioner och remixer.

besök gärna http://www.wowest.cc/ för mer info
om Jody eller way out west i allmänhet.
Om man snabbt kollar in deras discography inser
man hur stora dom verkligen är.
Just nu är dom aktuella med kommande singeln Stealth som
Kirstie Hawkshaw sjunger på.
Dessutom remixer på bla Sunscreem - Perfect motion, Lustral - Broken.
Sen vet jag att dom även arbetar på låtar tillsammans med
BT för hans album som släpps i Januari 2003.
Tyvärr kan jag inte tipsa om någon favorit låt/remix med WOW
det finns helt enkelt alldels för många bra.

Man bör inte missa en sån här kväll, även om det betyder
att man kommer vara trött på jobbet eller i skolan dagen efter.
Ravesquad
faan att jag har min första dugga på torsdan:whip: men e man addict så e man..lite måste man ju dit:p

edit: fokused e bäst
RebeL9
men LOL va lamt. att kalla det Way Out West när själva mannen Nick Warren itne ens är med.
s-case
Det står bara Way out west som topic i mailutskicket,
på flyern och överallt annars så står det Jody Wisternoff.

http://www.fokused.net/newsletter/02august28/mailcopy.htm
lonne
Mkt nöjd med Jody ( Way out West ) igår. Han lira fett skön musik.

Rolig kväll faktiskt samt en bra lokal, dock litet dansgolv.

Ngn annan som var där, hade ni kul ?

Jag var nöjd...:D

WhiteRussian
Jag var där... helt ok faktiskt, lite halvtråkig progressive/house då och då, men i det stora hela helt ok, :)
NordLight
Jag va där...träffade Gaby(som säkert är skitbakis efter all skumpa).

Jag håller med dig ryssen... helt ok spelning, men lite halvseg musik ! - Det kom liksom aldrig igång.

Greetz
NL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement