return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Revival van 'happy hardcore'?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Ik vind Scooter de laatste tijd wel leuke muziek maken, wel een beetje kaas, maar het is wel leuk. Zoals the logical song en nessaja, doet me een beetje denken aan chalry en theo in hun betere dagen.

Betekent dit de revival van de 'nieuwe happy hardcore' (want ik las ergens dat de Party Animals ook weer in de studio zitten..) of ben ik nu te voorbarig? Want ook Starsplash heeft veel nummmers in deze richting zitten de laatste tijd.

Wat is jullie visie hierover?
magrec
euh ik zou het eerde happy hardstyle of happy hardhouse willen noemen.

mja kaas blijft het zowiezo.
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by magrec
euh ik zou het eerde happy hardstyle of happy hardhouse willen noemen.

mja kaas blijft het zowiezo.

Mwa, what's in a name? Als je het hebt over happy hardcore weet iedereen gelijk wat je bedoelt.
raoel
Ik vindt de stijl waar jij hier op doelt geen happy hardcore.
Tis meer trancie, maar ook weer niet echt.
Wat het wel is?
Tja moeilijk om een naam te geven.

Maar ik vindt deze sound wel aardig om te horen, wel commercieel, maar beter dan boozywoozy en dance nation en die meuk.

Jan Wayne, Starsplash, Scooter en Hampenberg................
Apoptosis
Ik hoor de laatste tyd idd ook zeeeeeeer veel nummers die me doen denken aan de Happy Hardcore tyd!!

Laatst hoorde ik weer een nummer dat 'Dreamer' heet en tis geloof k van CK & Supreme Dj Team... dit nummer is echt ULTRA HAPPY, zooooo happy dat t gewoon walgelyk is!! :eyespop:
Dr. Kuipers
Beetje te happy voor mij.

Ben wel met raoel eens dat het beter is dan Boozywoozy troep

Zit wel een kans in dat het beetje terugkomt, maar denk dat het niet meer zo populair wordt als het vroeger was...
Denk dat de meeste die vroeger happy hardcore konden waarderen geswitcht zijn naar hardtrance en hardstyle.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ben wel met raoel eens dat het beter is dan Boozywoozy troep

Ik denk als Boozywoozy door krijgt dat dit meer gaat verkopen gaat ie het ook maken hoor :D :D :D
DJ_Siesta
phat gaaf:D:D:D:D
MaGiK54
Happy is voor homo's, of was het nou hobo's :D ;)
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by MaGiK54
Happy is voor homo's, of was het nou hobo's :D ;)

Haha die staat nog een CD die ik heb: BEST of the BEST HARDCORE 100 :D :D :D

CD1 nr.25: Happy Is For Hobo's - Bodylotion

Vond trouwens Always Hardcore van Bodylotion wel beter :D

Jeugdsentiment dit :p

mantisnl
of nee dit dan:

drunkenmunky - E

weer het melodietje gjat van eminem.. beatje d`r onder en whoppaaaaa t geld stroomt binne.. kan ut nog simpeld`r?

ik walg d`r van, sorry :mad:
MaGiK54
quote:
Originally posted by mantisnl
of nee dit dan:

drunkenmunky - E

weer het melodietje gjat van eminem.. beatje d`r onder en whoppaaaaa t geld stroomt binne.. kan ut nog simpeld`r?

ik walg d`r van, sorry :mad:

En we hebben nu een noob die zichzelf DrunkNMunkey noemt. Misschien een fan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement