since i have this week a lot of time to spend, i decided to come back here and say hi to you.
Hope everyone had a great christmas!
Marie:)
Lira
It's eurodance time!!!
netroM
Hey, hi, sup?
Acton
quote:
Originally posted by CranberryJuice
Hey everyone!
since i have this week a lot of time to spend, i decided to come back here and say hi to you.
Hope everyone had a great christmas!
Marie:)
Oh hi! :gsmile:
Moongoose
quote:
Originally posted by Lira
It's eurodance time!!!
+1 :D
prolikewhoa
coucou Marie! t'es toujours a bourdeaux? faut qu'on se recontre!
CranberryJuice
im good just resting at my parents atm :)
amélia, non j'habite à Paris depuis bientôt 3 ans oui quand tu passes il faut qu'on se voit ;)
prolikewhoa
quote:
Originally posted by CranberryJuice
im good just resting at my parents atm :)
amélia, non j'habite à Paris depuis bientôt 3 ans oui quand tu passes il faut qu'on se voit ;)
ouaaaais j'habites pres de charleville mezieres, et je vais m'inscrire a sciences po a paris pour l'automne 2012 (masters). m'envoyez un PM avec ton adresse d'email. on peut se rencontrer tres tres bientot alors!
Vivid Boy
puis je allez au toillette s il vous plait. merci beaucoup professore
VAR
OMG i have stumbled into a french thread!!!!!
wienerschnitzel
WITH HOT FRENCH WOMEN VAR!!! HOLY !
VAR
quote:
Originally posted by wienerschnitzel
WITH HOT FRENCH WOMEN VAR!!! HOLY !