|
Ahhhhhhh S-C-H-O-O-L
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אוקיי חברים וחברות (אני יודע יש כמה בצבא אבל תכלס הרוב תיכוניסטים)
אז עוד שלושה ימים בערך, ארבעה, אנחנו חוזרים למוסדות המגעילים שלנו
זה מוזר שאני אומר שכבר בא לי לחזור
אבל זה רק בגלל שאני בקורס של הפסיכומטרי שאני לא יודע עם זה יותר גרוע מביה"ס אבל זה גרוע.... קיצר אז אני מתחיל את השנה האחרונה שלי
ואני מתכנן לנצל אותה כמה שיותר,
במיוחד שסוף סוף יש לי יום חופשי והמערכת נורא נורא קלה..
אז חוץ לאחל ליובל הצלחה בתיכון
:stongue:
אין הרבה מה לרשום
HANG ON FOLKS ! ITS NOT THAT HARDDD |
|
|
| Hell_Copter |
אל תזכיר לי בית ספר לפני היום הולדת שלי!!!!!!
מה אתה רוצה לבאס אותי בכוח?!?!?!
ויובל עולה ל-ט עד כמה שאני זוכר אחי |
|
|
| DjChook |
אהה שכחתי
פה ברמת אין חטיבות אז תיכון מתחיל בט'...
סליחה רועי'קוש
אבל
חפיףףףףףףףףףףףף
תחשוב שביום הולדת שלך תעשה מסיבה וכל המורות יבואו ויחגגו במעגל
בתופים במחולותתתתתת |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחח
איך אומרים - נקווה לטוב
זה באמת לא כזה קשה. צריך רק להזיז את התחת ולהיות אופטימיים
אגב, מישהו יודע מה נסגר בינתיים עם השביתה שאולי (בקשה אלוהים אמן אמן אמן) תהיה????????????? |
|
|
| oDrori |
ממה שנאמר לי י"א זה השנה הכי קשה... אבל מבחינתי יש לי גם תכנונים בצד המוזיקלי להשנה :) ככה שאני פשוט רואה אותה כאחת שהולכת להיות עמוסה...
יאללה אני שולף את המכנסי דפוקותי שלי והולך לרקוד במעגל עם המורות :) |
|
|
| DJ-Energy |
בלעע
ביצפר
אין לי כחח
כן אני עולה לכיתה ט...
לא רציני עדיין אין בגרויות, לא נורא נקווה שיהיה בסיידר
anyway
בהצלחה לכולם השנה
שתהיה לכם שנה "מהנה" ומוצלחת
:( |
|
|
| DjNumShum |
ביתספר?
מה זה?
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NyKoN |
אוף
איזה זין
למה אתם מזכירים לי..
מתחיל כיתה י' עכשיו וזה סבל לא נורמלי
אם חטיבה שנאתי אני בטוח שתיכון אני אשנא עוד יותר |
|
|
| Tarantula |
החופש הזה עבר מממזזהה מהר, וגם אני עם קורס פסיכו הזה, אז ככה שבשבילי הוא נגמר לפני שבועיים :D
אאווףףף!!! לא רוצה י"ב!!
אא.. ודרך אגב... כן המורים בי'א אומרים שזאת השנה הכי קשה, ואחרי זה בי"ב אומרים שזאת עוד יותר קשה... הכל יחסי
יש לי מזה פחד מהשנה האחרונה הזאת כאילו אני יודאת שכנראה הכל יהיה בסדר ואני אעבור את כל הבגריות והכול... אבל תאמת אני מפחדת רצח ומה אם אני אכשל?!
קיצר אין לי כוח לשנה הזאת!!!!
:( :( |
|
|
| Hell_Copter |
יב זה רק חצי שנה של לימודים... את תשכחי את זה אלונה
יכול להיות כל כך סבבה כבר לסיים עם החרא הזה... במילא אני לא לומד למבחנים רציני :D
אז פשוט להעביר את החצי שנה בסבבה ואז חופש!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יב זה רק חצי שנה של לימודים... את תשכחי את זה אלונה
יכול להיות כל כך סבבה כבר לסיים עם החרא הזה... במילא אני לא לומד למבחנים רציני :D
אז פשוט להעביר את החצי שנה בסבבה ואז חופש!!! |
חחח... אז זהו שבשבילי החצי שנה הזאת תהיה כמו גהנום נראה לי...
אבל לא נורא נתגבר על זה..:D :D |
|
|
| DjChook |
היא שלי הייתה ממש קשה
51 שעות
רוב הבגרויות
השנה 27
שנת שוקקק |
|
|
|
|