return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Carl Cox @ Eau Dance Theatre
View this Thread in Original format
MaGiK54
Ik weet niet of iemand het echt kan intresseren, aangezien Cox niet echt trance draait, maar op 14 december komtie in de Eau draaien (Den Haag). Ik had ff een bericht op het forum gezet en de Eau heeft hier op gereageerd :D

Bijna geen enkele tent ter wereld kan dit volgens mij zeggen dat ze in drie jaar tijd, elke jaar deze legandarische DJ in hun tent hebben staan draaien.

In 2000 heeftie ongeveer 3 a 4 uur gedraait en ik heb het geluid nog nooit zo hard en zuiver in de Eau gehoord als toen, die dude heeft echt magische vingers. Verleden jaar heeftie een legandarische set gedraaid van ing 5.5 uur. Om acht uur moestie eigenlijk ophouden en Paul-T en Peter van Leeuwen hadden al een paar gezegd dat hij zijn laatste plaatje aan het draaien was (ik blij aangezien ik dood was), maar hij bleef maar platen pakken, the big black ass mother ******:D Tot 8:45 draaitie met als afsluiter Good Live zonder de juiste geluidafstelling, zodat de speaker gingen kraken en knarsen, BIG FUN.

Iedereen die Cox nog nooit heeft horen draaien, die raad ik aan om zeker te komen, aangezien Cox het best draait in een club, aangezien hij volop van het contact met het publiek geniet, dis duidelijk te merken aan de man. Dus 14 december feessie in de Eau :D

Ps Opti je hebt gelijk gekregen :D
Pss Michel de Hey en Steve Rachmad zullen op verzoek van de Coxmaster himself ook komen draaien.



Cox verleden jaar :D
Optimus
altijd de SuperSjinees geloven:D;)

en zo'n beetje precies dezelfde line up meen ik als vorig jaar toch? Dit jaar ben ik erbij, wil Carl Cox welus nu écht live meemaken!:)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
altijd de SuperSjinees geloven:D;)


U're my god, HOER :D
kolkiewolkie
:)

me prepares for another trip to den haag

waarom staat die fokking tent verkant 200 km van me huis af... vet dure business om daarnaartoe af te reizen (maar o zo PHAT!)

vandaag een financiele meevaller gehad, en dus kan ik weer en masse feessies gaan inplannen :D :D , kheb de komende maanden (t/m december) elke maand al wel weer 1 of 2 leuke ideetjes staan :D . eigen auto moet maar ff wachten
MaGiK54
Zal wel posten wanneer voorverkoop is begonnen. Als je gaat een kaartje van tevoren kopen, aangezien verleden jaar nog maar 100 kaarten aan de deur te koop waren en deze gelijk op waren. We kwamen om 1 uur aan en alles was weg en iedereen die geen kaartje had, die had gewoon errug veel pech. :D
Optimus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
waarom staat die fokking tent verkant 200 km van me huis af... vet dure business om daarnaartoe af te reizen (maar o zo PHAT!)


voor mij is t 15 minuten (als je goed rijdt;))met de auto gna gna:D:D:D
wel lachen dat je ondanks de afstand wilt komen:)
SnuggLe
GVDDDDDDDDDDD! Dan zit ik in CHINA!
KUTzooi, ik wil Carl Cox nog een keer live zien! Heb hem pas 1x live gezien op Dance Valley..
Optimus
ha hoer, ik maak wel wat fotoos voor je:D:D:D
-TAIS-
Deez staat zekers genoteerd! Denk wel zeker dat ik er bij zal zijn!
basvh
Vet Vet Vet. hier heb ik echt op zitten hopen alleen de datum komt kut uit. eerst ff goed kijken of ik kan. 7 dec impulz, 14 dec cox dan, 21 dec innercitty. 31 dec Contact. ook heb ik de woensdag na cox tentamen. ik moet dus ff goed kijken nar de line ups van al die feesten en dan beslissen. want heb het geld niet om naar al die partys te gaan maar cox lijkt me echt vet

Smirnoff
quote:
Originally posted by SnuggLe
GVDDDDDDDDDDD! Dan zit ik in CHINA!


Ga je op zoek naar je "roots" ???
:toothless


Mischien ga ik ook wel, ik heb cox nog nooit live gezien en ben ook nog nooit in the <> geweest.
Dus mischien 2 vliegen in 1 klap
DJ Bazz
Hier moet ik heen!!!! ik zet het wel ff in m'n agenda, alleen nog ff zien hoe in den haag te komen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement