|
Djmag top100 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
1. Armin van Buuren
Over de rest kan ik nog ff nadenken gelukkig :) |
|
|
| basvh |
mijn top 3: gebaseerd op sets die ik dit jaar live heb gehoord:
1.yoji biomehanika (jaaah wat een verrassing he)
2.Marco V
3.Luna |
|
|
| ChooChoo |
Mijn stem:
1. Tiesto
2. Armin
3. Sander Kleinenberg
greetz |
|
|
| jploveparade |
1. paul van dyk
2. armin van buuren
3. Bossi (Cosmic Gate) |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by New Wave
Cari Lekebusch......jaja, die kenne jullie niet he :p
|
ech wel.. 'Taking out the garbage' en 'Enter the Dragon' van hem zijn wel vette nummers |
|
|
| kreischer2000 |
Tiesto
Armin
Corsten
:D |
|
|
| Little Theseus |
1: Sasha
2: Mauro Picotto
3: Anne Savege waarschijnlijk |
|
|
| MaGiK54 |
Er kan gestemd worden en ipv je top 3 kan je je top 5 opgeven, dus de twijfelaars kunnen heel hun top doorgeven. Mijn top3 blijft onveranderd. Top5 ziet er zo uit.
1.Carl Cox
2.Armin
3.Tiesto
4.Paul van Dijk
5.Michel de Hey
www.djmag.com :D |
|
|
| Flipper01 |
| Hebben jullie al gestemd??? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hebben jullie al gestemd??? |
Yep! Ik heb 2 weekjes terug gestemd....
1.Monika Kruse
2.Chris Liebing
3.Sven Vath
4.Michel De Hey
5.Johannes Heil
Met vriendelijke groet. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hebben jullie al gestemd??? |
Yep |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Yep |
Heel fijn! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|