|
Djmag top100
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Het is het achtste jaar dat het Britse tijdschrift DJMag de verkiezing van de beste dj ter wereld organiseert. In die tijd is de lijst uitgegroeid tot de meest toonaangevende ter wereld. Velen kijken reikhalzend uit naar de uitslag. Vanaf 6 september gaat de verkiezing van start. Je kunt stemmen via de website van DJMag. Op 10 oktober is sluit de stembus.
(bron www.partyscene.nl)
http://www.djmag.com/intro.html
Gaan we nog stemmen dit jaar en op wie ??
Carl Cox = God , Armin en Tiesto krijgen mijn stem dit jaar. |
|
|
| Optimus |
je mag op 3 mensen stemmen dus?
Tiësto
JP
Armin van Buuren |
|
|
| Access |
hmms ... als de uitslag alleen bepaalt wordt door stemme van surfers dan wint dus degene met de grootste fanclub ... maar of dat nou ook de best dj is ...
maar ik gaat wel stemme ... alle beetjes helpe
m'n stem gaat uit naar armin, marco v & tiesto/judge jules (weet nog nie welke van de 2, ken ik gelukkig nog ff over slape :) ) |
|
|
| Dj Lex |
1 Tiesto
2 Armin
3 Marco V/Paul van Dyk ( twijfel nog) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Access
hmms ... als de uitslag alleen bepaalt wordt door stemme van surfers dan wint dus degene met de grootste fanclub ... maar of dat nou ook de best dj is ...
|
Hier is je antwoord op je vraag:
Every year DJmag publishes the highly respected Top 100 DJs poll, widely used by promoters to assess a DJ's pulling power. The 2001 chart was voted for exclusively by thousands of clubbers - by postcard, postal form, e-mail and Internet - with an unprecedented number of votes.
(bron: www.djmag.com) |
|
|
| Dj Lex |
| uh en waar kan ik stemmen dan? Zie alleen het schermpje met de top 100 namelijk |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
uh en waar kan ik stemmen dan? Zie alleen het schermpje met de top 100 namelijk |
Lezen is moeilijk zeker op dit tijdstip ;) Vanaf 6 september kenne we stemmen. Maar dacht post het nu maar, kenne we nog ff nadenken. |
|
|
| Dj Lex |
| hehe ok dan, lekker gelezen idd :S |
|
|
| magrec |
sander kleinenberg
lucien foort
satoshi tomiie |
|
|
| Flipper01 |
Lastige keus...
Ik ga denk ik voor:
Armin van Buuren
Tiësto
Paul van Dyk
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit.. |
|
|
| Otte |
Ik weet het nog niet: Marco V, Tiesto, Ferry, Armin, Carl Cox, JP. Luxe probleem, het zjn er teveel.
Otte |
|
|
| Biohazard |
1. Tiesto
2. Sasha
3. Sander Kleinenberg |
|
|
|
|