return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Gil Shwartz - Live @ Dimonda 27-08-02 + Pics!!!
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
כן חברים... הנה זה הגיע
ה-סט!!!

בסוף הסט אני ואיציק לוי
DJ Sandman
ניגנו חצי שעה של
Back 2 Back
אבל אסרו עליי לפרסם את זה...



Gil Shwartz vs DJ Sandman - Back 2 Back!



*********************************************************************

Gil Shwartz & DJ Sandman - On Stage



*********************************************************************

Gil Shwartz - Lets Roll!



*********************************************************************

Gil Shwartz - On Stage



*********************************************************************

Gil Shwartz - On Stage 2



*********************************************************************

Gil Shwartz - On Stage 3



*********************************************************************

Gil Shwartz - On Stage 4



*********************************************************************

Some Of The Crowd #1



*********************************************************************

Some Of The Crowd #2



*********************************************************************





Gil Shwartz - Live @ Dimonda 27-08-02-CaN.mp3


תהנו :)
והעיקר - תגיבו!
eXeTik
divx-master
quote:
Originally posted by eXeTik



חחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן זה באמת ננראה מטורף !!!1
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik


LoL!!!!!!!!!
:)
nimrod levi
חחח באמת תמונה מצחיקה...
התחלתי להוריד אני ישמע אח"כ...
:)
Scorchio
סט אנרגטי מאוד
מיקסוס טוב
אהבתי
Narcotic Mind
תגיד מה הם כאלה קמצנים ???
מה הם מביאים לך שולחנות ביצפר לציוד ??
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תגיד מה הם כאלה קמצנים ???
מה הם מביאים לך שולחנות ביצפר לציוד ??



כל העמדה נבנתה 10 דקות לפני תחילת המסיבה...
זה מסביר את זה
nimrod levi
quote:
Originally posted by Scorchio
סט אנרגטי מאוד
מיקסוס טוב
אהבתי


בדיוק מה שבאתי להגיד...
אבל לפי דעתי פעם הבאה תשתדל לשים פחות קלאסיקות
ולא יודע נראה לי שעדיף יעני לא לשים את כל ה"ישנים" ביחד יעני לשלב בסט אבל לא אחד אחרי השני
אבל ממש אנרגטי ומקפיץ הסט
DjChook
גיל מה עם זה
Gil Shwartz_Itzik Levy - Back 2 Back.jpg

ותביא פה לינק ל
LAYLA :)

ובקשר לאודי, דיי לריב איתו

הבן אדם עושה עבודה מצויינת בבי יו איך שאני רואה את זה

לא צריך להכנס לריבים בלי סיבה

DjChook
אחלה סט !
רק לא ברור למה הטראקליסט קצת ישן

אבל אחלה מיקסוסים

CAN RULEZ
Vortex_SA
טוב, טראקליסט ישן לאללה... אני מנחש שעשית את זה לייב נכון?
סבבה, יש קצת דפקים במעברים, כמו לדוגמא המעבר ל
listen to me mama
או כל מעבר שני ממנו והלאה נראה לי, זה סט רק שלך או בק טו בק? כי בווינאמפ רשום רק השם שלך...
ואגב, איזה ציוד יש שם על העמדה? לא זיהיתי כלום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement