|
Leuke aankomende feestjes[Mauro komt weer naar nederland!]
|
View this Thread in Original format
| tango |
Yo mensen, er komen weer een paar leuke feestjes aan deze zomer, hier een aantal waar nog niet zoveel over gelult is.
2 juni beursgebouw eindhoven Humanite. (Met marco v,q-lock en nog wat gastjes]
2 juni heineken music hall amsterdam Qlimax. (Met MAURO PICOTTO,kai tracid,Gary D,Marco v,jon the dentist,e.a.)
3 juni starlight nijkerkerveen evolution (met Tiesto,lucien foort,tom harding,armin van buuren,johan gielen,piet bervoets,e.a.)
30 juni impulz outdoor. (met ton TB,laidback luke,tom harding,Billy Nasty, Sven Väth,Dave Clarke,JP,montana,rank1,cross,emjay,armin van buuren,e.a.)
Ben ook erg benieuwd naar de line-ups van mysteryland en sensation.
greetz,
TNG |
|
|
| Akira |
tering zeg hoe kom je aan die info???
in starlight weer allemaal gave dj's hehe |
|
|
| Mysteric |
...schrik ik ff van de line-up van dat Starlight feest
KUT..dan ben ik net een weekendje weg... |
|
|
| Remy D |
| Qlimax heeft ook zeker een beter LINE-UP.. 2 en 3 juni worden dan zeker leuke dagies...:D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Akira
tering zeg hoe kom je aan die info???
in starlight weer allemaal gave dj's hehe |
Soms hoor ik wat van vrienden, maar het meeste gewoon op teletekst pagina 338 van veronica.Go check it out!
greetz,
TNG |
|
|
| ADK |
zo zo, starlight ziet er wel heel vet uit
Tiesto,lucien foort,tom harding,armin van buuren,johan gielen,piet bervoets
dat is ongeveer wel bijna de top van de top |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tango
3 juni starlight nijkerkerveen evolution (met Tiesto,lucien foort,tom harding,armin van buuren,johan gielen,piet bervoets,e.a.)
TNG |
En waar mag Nijkerkerveen dan wel niet liggen, ziet er inderdaad heeeeeeeeeeeeeel errug vet uit, en aangezien ADK z'n rijbewijs dan al heeft (als die beetje opschiet:D) kunnen wij daar mooi naartoe.
Is da een goed idee of is dat een heel goed idee, ADK?? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by ADK
zo zo, starlight ziet er wel heel vet uit
Tiesto,lucien foort,tom harding,armin van buuren,johan gielen,piet bervoets
dat is ongeveer wel bijna de top van de top |
OMG !!
en dat op tien minuten fietsen van hier !! :) :) ......maarja ik zou ook wel graag naar picotto willen de dag erna op Qlimax ....twee is wel iets teveel van het goede.....hmm ik zie nog wel |
|
|
| Akira |
m5 VTA niet zeuren je gaat maar mooi mee naar beide feestjes gaan we enorm stampen :D :D :D
Starlight ligt vlakbij amersfoort...voor de rest is het niet echt een al te grote club ik denk dat er rond de 1500 man in kan ??maar dan is het ook echt stampvol...
kijk ff op de homepage www.starlight.nl
je moet niet meteen denken dat het een Kremlin,hemkade,Lexion is ofzo...maar het kan er best wel gezellig zijn :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
m5 VTA niet zeuren je gaat maar mooi mee naar beide feestjes gaan we enorm stampen :D :D :D
Starlight ligt vlakbij amersfoort...voor de rest is het niet echt een al te grote club ik denk dat er rond de 1500 man in kan ??maar dan is het ook echt stampvol...
kijk ff op de homepage www.starlight.nl
je moet niet meteen denken dat het een Kremlin,hemkade,Lexion is ofzo...maar het kan er best wel gezellig zijn :D |
nee kunnen makkelijk 2000 lui naar binnen hoor ! ;) |
|
|
| Remy D |
| Op 3 juni draait meneer Verwest al om 17:00.....hmmmmmzzz |
|
|
| Akira |
| tering zeg 17.00????wat is dat nou voor een homotijd zeg???ik wil niet dat het weer zo'n overdagse party is...Maar ja SL moet ook al om 4.00 dicht ofzo...KUT |
|
|
|
|