|
:-((((
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
אח של הידידה הכי טובה שלי נהרג בפעולה מזדיינת של צה"ל
ליאור רוטשילד למי שלא מכיר ולא שמע!!!
בגלל טעות כזאת מפגרת!!!!
:-(((( |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by NaOren
אח של הידידה הכי טובה שלי נהרג בפעולה מזדיינת של צה"ל
ליאור רוטשילד למי שלא מכיר ולא שמע!!!
בגלל טעות כזאת מפגרת!!!!
:-(((( |
כן אחי גם אני שמעתי את זה אתמול הייתי בשוק !!! מסכנה הילדה וכל המשפחחה
הלך בן אדם תותח בגלל טעות מטומטמת של צהל
אני הולך אליה היום אורן אם אתה רוצה לבוא אז דבר איתי:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by divx-master
אני הולך אליה היום אורן אם אתה רוצה לבוא אז דבר איתי:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
אחי, אורן חיי אצלה מאז שזה קרה בערך
אורן תחזיק מעמד... |
|
|
| Hell_Copter |
אני ממש מצטער לשמוע על זה אחי...
:( :( :(
אני מקווה שתחזיק מעמד ותהיה חזק בשבילה.... |
|
|
| Scorchio |
מצטער לשמוע אחי
תהיה חזק
מה קרה בדיוק? |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה אחי אני ממש מצטער ....
רק תיהיה חזק
יהיה בסדר |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מצטער לשמוע אחי
תהיה חזק
מה קרה בדיוק? |
הוא היה בתוך נגמש
והם ( הוא ועוד 3 ) הגיעו למקום שהם לא יכלו לעבור דרכו
אז הם היו חייבים לנסוע רוורס
אז בגלל שהוא היה המפקד הוא הוציא את הראש מהנגמש כדי לכוון אותם איך לנסוע
ותווך כדי שהם נוסעים רוורס הם נפלו לתוך בור של 2 מטר
והוא נהרג בגלל שחצי גוף שלו היה מחוץ לנגמש וחצי בוך הנגמש ותוך כדי הנפילה הוא נהרג...
:-(
וכל אלה שהיו איתו בתוך הנגמש נפצעו קל
איזה עולם זה
והיום ב- 4 בבוקר בערך שאחותו לא הצליחה לישון אז ירדנו איתה למטה לחצר אז ישבנו על הכביש ואז הגיעה מכונית ונהג בה רופא אז הוא עושה לנו ילדים על תשבו על הכביש יכול לקרוה לכם משהו..
אז בן דוד שלה עושה לו שמע שום מקום לא בטוח היום והייתם צריכים לראות לא היה לנהג מה להגיד הוא לא ידע שאנחונו יושבים שם שבעה אז הוא אמר שהוא משתתף בצערנו ושבאמת כלום לא בטוח היום....
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| Scorchio |
וואי וואי וואי
איזה דרך נוראה למות
אני רק מקווה שמישהו מהמשפחה שלה לא יעשה שטות וינסה להתאבד או משהו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| אני משתתף בצערך ובצער המשפחה, ותהיו חזקים....אני מקווה שהילדה תצליח לצאת מזה. ואורן אחי תהיה חזק |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי אני ממש משתתף בצערך ובצער משפחת הנהרג
תהיה חזק בשבילם, אחי...... תחזיק מעמד....... |
|
|
| oDrori |
חבר שלי אמר לי שנהרג מישהו מהיחידה של אח שלו... למען ספירת הגופות אני מקווה שזה אותו אחד :(
תהיה חזק |
|
|
| Flotser |
וואי איזה נורא איך שזה קרה, מסכנה ידידה שלך בטח כל היום רק מדמיינת איך זה קרה...
:(
תהיו חזקים |
|
|
|
|