|
Johan Gielen op #tranceaddict webchat!
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Tada, gister was ik weer eens op webchat en plotsklaps kwam JGielen daar binnen. Ik natuurlijk gelijk denken dat het weer zo'n mannetje was dat zijn naam gebruikte als nick, dus ik zegge dat het maar een 'domme kut belg' is. Niets was minder waar. Het was 'the real deal'. Ik helemaal in een scheur natuurlijk, want wie kan dat nou bedenken.
Maar goed, ik werd ook direct gebanned door de oppermensjes daaro. Altijd fijn. Ben nu gebombardeerd tot Gielen hater #1 door een aantal mede TA'ers uit Toronto die meneer Gielen al wel 1x live gezien hebben tov de tientallen x dat wij m al gezien hebben.
Mijn mening over Gielen blijft hierdoor wel ongewijzigd. Tis altijd best een aardige vent tijdens de optredens maar de muziek die hij produceert spreekt me te weinig aan.
Ik heb al tegen m gezegt gister dat ik m er wel eens op aan zal spreken tijdens een optreden. Ben nml irl net zo als achter me toetsenbordje dus :tongue2.
We zullen zien.
Ben benieuwd naar jullie mening?
//Hey, weer een zinloze thread waarin iemand ze zegje wil doen! |
|
|
| Optimus |
wat een kneuzen die canadese TA's
heb je die log nog?:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
heb je die log nog?:D |
Nee, heb geen log. Misschien dat iemand anders ze heeft. Ik heb alles geplakt in #taforum wat hij zei :D |
|
|
| Optimus |
| ik ga vanavond de webchat in als een NL dj ghehehehe, ff Canadese TA's foppen:D:D:D |
|
|
| Biohazard |
Ondanks dat ik zijn muziek en DJ skills ruk vind....
Heb ik best wel respect voor hem, met name zij interactie met zij fans. Niet iedere Dj zit regelmatig op de TA chat :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Log:
[02:01] <|PeTrUs|> stink belg die gielen!
en toen
[02:02] kom maar op makelijk he op de chat
[02:03] laat je zo verwijderen
[02:03] <|PeTrUs|> lol
[02:03] <|PeTrUs|> maak je nie druk jo
[02:04] <|PeTrUs|> mij hoef je niet te verwijderen. Ben moderator op tranceaddcit.com
[02:05] waarom gebruik je dan zo' taal vind het niet passen
[02:06] <|PeTrUs|> nee, mijn excuses
[02:06] <|PeTrUs|> was ongepast
[02:06] <|PeTrUs|> spreek je nog wel een keer aan als ik je zie bij een optreden ;)
[02:07] <|PeTrUs|> ken je lache
Waarna:
[02:12:47] sighs.....that idiot that got kicked was a mod.......disgusting
[02:12:52] what a lamer
[02:13:05] since johan is here......he can make the lamer of the day
Alles maar met een korreltje zout nemen he ;) |
|
|
| Biohazard |
LOL :D
Lache actie man! Tja.. die 'Niet holland TA's' denken altijd dat gielen god is ofzo, dat snap ik nog steeds niet ;) |
|
|
| Optimus |
hmmzzz, wat een dikke bull dat je daarvoor wordt gekicked/banned
vanavond zal ik wel f wat leuks doen:D:D:D
ben rond 23 uur op irc ghehehe |
|
|
| Punt |
| !_PeTrUs_! heeft gelijk, het is een domme stink belg. Dat gielen daar zelf niet kan achter komen. :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Hijs hier in Nederland natuurlijk al helemaal 'uitgewoont' en daarom vind ik t wel goed voor m dat ie nou bekender wordt in Canada enzo omdat daar de mensen nog 'fresh' zijn. Kan hij veel meer ze ei kwijt denk ik. Wat denk jij Eieregooie? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Log:
[02:01] <|PeTrUs|> stink belg die gielen!
en toen
[02:02] kom maar op makelijk he op de chat
[02:03] laat je zo verwijderen
[02:03] <|PeTrUs|> lol
[02:03] <|PeTrUs|> maak je nie druk jo
[02:04] <|PeTrUs|> mij hoef je niet te verwijderen. Ben moderator op tranceaddcit.com
[02:05] waarom gebruik je dan zo' taal vind het niet passen
[02:06] <|PeTrUs|> nee, mijn excuses
[02:06] <|PeTrUs|> was ongepast
[02:06] <|PeTrUs|> spreek je nog wel een keer aan als ik je zie bij een optreden ;)
[02:07] <|PeTrUs|> ken je lache
Waarna:
[02:12:47] sighs.....that idiot that got kicked was a mod.......disgusting
[02:12:52] what a lamer
[02:13:05] since johan is here......he can make the lamer of the day
Alles maar met een korreltje zout nemen he ;) |
Lol.. die gasten waren waarschijnlijk al maanden bezig met het regelen dat ie op die channel kwam. En dan komt er een mod uit NL die ff de mening van waarschijnlijk het halve NL forum vertolkt, terwijl dat weer gespreksstof geeft voor een kwartier van het half uurtje dat mr Gielen waarschijnlijk in die channel zat te chatten.. LoL!
ik zie hier de humor wel van in whehe :) |
|
|
| Optimus |
zullen we anders verspreiden dat een zekere T Verwest langskomt op ondeze #TAFORUM?:D Of misschien wel F Corsten...:D:D:D
Wat zal de channel ineens vol zitten :D |
|
|
|
|