|
Johan Gielen op #tranceaddict webchat! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ampburner |
| LOL, strakke actie :D |
|
|
| kolkiewolkie |
op zich wel grappig, maar ik vind toch dat dat verhaal met die canadezen ietwat genuanceerd mag worden (duur woord :p ). Dat volk daar heeft praktisch nooit een trancetune in de top 40 staan en het is echt een stijl die schier onbekend is bij het grootste deel van de bevolking. De platen die meneer gielen daar dan draait zijn voor toronto-TA's weliswaar allemaal bekend, maar het is voor hun redelijk uniek dat ze die ook in een uitgaansgelegenheid kunnen horen. En de dj(s) die dat dan een keer doen worden idd gauw al een soort god voor hun... mooi toch :) .
en over zn mixingskills: hij mag dan wel es een foutje maken, maar dat doen de meesten wel. daarboven op kwakt ie af en toe wel gedurende een minuut of 5 twee platen door mekaar zonder dat het als een totale ramp klinkt.. dat kan ook nie iedereen zeggen...
alleen voor het woord opbouw moet je idd niet bij gielen zijn, dat kent ie niet.
overigens gaat dit stukkie mij waarschijnlijk per direct de titel gielennerd opleveren, maar dat risico loop ik dan maar :p . kben echt nie zon fan van hem, maar kvind het ietwat goedkoop om hem alleen maar af te kraken omdat ie niet in je straatje past:o |
|
|
| magrec |
Ik kan moeilijk geloven dat hij het echt is :p
maar goed ooit zullen die canadezen het wel begrijpen. (en jij ook kolkiewolkie)
maar goed daar is niet deze topic voor om dat te vertellen.... |
|
|
| AlFerox |
Johan Gielen...
*zucht*  |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
hmmzzz, wat een dikke bull dat je daarvoor wordt gekicked/banned
vanavond zal ik wel f wat leuks doen:D:D:D
ben rond 23 uur op irc ghehehe |
Ik lees morgen de logs wel :) ga nu lekker pitten |
|
|
| TranceFool |
| ik ga denkik maares als avbuuren de chat joinen :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| Mag ik dan als DJ Jean???:D :D |
|
|
| Optimus |
| ben zo op irc:D:D:D |
|
|
| eieregooie |
:rolleyes: lol :tongue2
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hijs hier in Nederland natuurlijk al helemaal 'uitgewoont' en daarom vind ik t wel goed voor m dat ie nou bekender wordt in Canada enzo omdat daar de mensen nog 'fresh' zijn. Kan hij veel meer ze ei kwijt denk ik. Wat denk jij Eieregooie? |
Hij moet meer eiere gooie naar die Canadezen... worden ze misschien ook es wakker... Maar goed zo lang zij het leuk vinden, laat ze lekker...
GRTZ! |
|
|
| Teknikol |
Strakke axie!
Ik weet niet of hier veel Gielen fans zitten ofzo, maar hij maakt gewoon bagger, sorry. |
|
|
|
|