|
עזרה דחוףףףף !! :)
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
טוב אז היבאתי מיקסר פיוניר אחד וקומפקט אחד ..
אני רוצה להקליט סט למחשב ...
עכשיו אתם יכולים להסביר לי אם איזו תוכנה להישתמש ואיך להישתמש בה ?
תודה מראש ! |
|
|
| oDrori |
לא הקלטתי עוד סט אבל ממה שאמרו לי
Soundforge 6.0
התוכנה הכי טובה לזה... מי שהשתמש בה יוכל להסביר לך איך... אבל אחי, אם יש לך מיקסרא אחד וקומפקט אחד איך תמקסס?
U mean
קומפקט כפול? |
|
|
| Djsamorai |
יש לי מיקסר ..
פיוניר 100
וקומפקט :)))
אז אני יכול למקסס |
|
|
| Djsamorai |
אני מנסה לחפש כבר שעה בעזרה של התוכנה הזו ..
ולא מצאתי כלום בבקשה מי שיודע ..
שיכתוב לי כאן מה לעשות |
|
|
| Djsamorai |
הצלחתי ב-
Cool Edit 2000 |
|
|
| Djsamorai |
הקלטתי את הסט שלי !!!!!!
ב- Cool Edit 2000
ועכשיו איך אני שומר את הקובץ ?!!??!!?
כי הכפתורים של ה- SAVE
כבויים |
|
|
| Djsamorai |
| תענו בבקשה ח'ברה זה דחוף |
|
|
| NyKoN |
אתה צריך לקנות את התוכנה
מצאתי עכשיו את סאונד פורג' באידונקי
תוך שניה |
|
|
| Djsamorai |
| יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ? |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ? |
חחח אחי איך בדיוק הקלטת עם קומפקט אחד סט ??
אתה צריך שני קומפקטים כי סט זה הרי המיקסים בין הטרקים.
ויש תוכנה פשוטה וטובה קוראים לה
goldwav
www.goldwav.com |
|
|
| Djsamorai |
וואייי מה אתם לא מבינים ??
מיקסר
VMX 200
פיוניר CDJ 100
וקומפקט 1
עכשיו הכל מובן ?? |
|
|
| Q-PiXeL |
אתה צריך לפרוץ את התוכנה שתהיה לך את האפשרות של השמירה...
תוריד קראק מפה
www.cracks.am
לפי הגירסה שלך... |
|
|
|
|