return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
עזרה דחוףףףף !! :)
View this Thread in Original format
Djsamorai
טוב אז היבאתי מיקסר פיוניר אחד וקומפקט אחד ..
אני רוצה להקליט סט למחשב ...
עכשיו אתם יכולים להסביר לי אם איזו תוכנה להישתמש ואיך להישתמש בה ?
תודה מראש !
oDrori
לא הקלטתי עוד סט אבל ממה שאמרו לי
Soundforge 6.0
התוכנה הכי טובה לזה... מי שהשתמש בה יוכל להסביר לך איך... אבל אחי, אם יש לך מיקסרא אחד וקומפקט אחד איך תמקסס?

U mean
קומפקט כפול?
Djsamorai
יש לי מיקסר ..
פיוניר 100
וקומפקט :)))


אז אני יכול למקסס
Djsamorai
אני מנסה לחפש כבר שעה בעזרה של התוכנה הזו ..
ולא מצאתי כלום בבקשה מי שיודע ..
שיכתוב לי כאן מה לעשות
Djsamorai
הצלחתי ב-
Cool Edit 2000
Djsamorai
הקלטתי את הסט שלי !!!!!!
ב- Cool Edit 2000

ועכשיו איך אני שומר את הקובץ ?!!??!!?
כי הכפתורים של ה- SAVE
כבויים
Djsamorai
תענו בבקשה ח'ברה זה דחוף
NyKoN
אתה צריך לקנות את התוכנה
מצאתי עכשיו את סאונד פורג' באידונקי
תוך שניה
Djsamorai
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?
Pinto
quote:
Originally posted by Djsamorai
יוווו אז אתה רוצה להגיד לי שהקלטתי סט של 70 דק' לחינם ?


חחח אחי איך בדיוק הקלטת עם קומפקט אחד סט ??
אתה צריך שני קומפקטים כי סט זה הרי המיקסים בין הטרקים.
ויש תוכנה פשוטה וטובה קוראים לה
goldwav
www.goldwav.com

Djsamorai
וואייי מה אתם לא מבינים ??

מיקסר
VMX 200

פיוניר CDJ 100

וקומפקט 1

עכשיו הכל מובן ??
Q-PiXeL
אתה צריך לפרוץ את התוכנה שתהיה לך את האפשרות של השמירה...
תוריד קראק מפה
www.cracks.am
לפי הגירסה שלך...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement