return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Wielerseizoen 2012
View this Thread in Original format
FredNova
Het voorjaar blijft men favoriet :-)

Wielerprono?
FredNova
Hmmmm, wordt deze nog gebruikt?
www.wielerprono.be: Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
btw Gilbert is te duur :p
Jasperovitsj
Nog rendabel genoeg denk ik, zeker omdat er andere toppers relatief goedkoop zijn.

Ik verwacht weer een ferm voorjaar in ieder geval, hopelijk met dezelfde Belgische dominantie als vorig jaar :)
FredNova
ja, laten we hopen

ik ga voor de ouwe zakken en niet voor de dure jonkies :-)
Jasperovitsj
En de eerste echte koers van het seizoen levert meteen topspektakel op :crazy:
pzK
Mooie koers, indrukwekkende Vanmarcke. Ik vraag me af of die naar deze dag gepiekt heeft, of dat hij nog in stijgende lijn kan gaan de komende weken (wie weet tot Roubaix?). Groot talent in ieder geval.
Jasperovitsj
Hij bleef wat op de vlakte wat betreft die piek, dus ik denk dat we dit voorjaar zeker nog niet het laatste van hem gezien hebben. En hij laat vandaag wel zien dat hij een héle grote kan worden.
MikeVee
Moet goed gerief zijn, hetgeen Marc Coucke aan zijn renners geeft.
Jasperovitsj
De Ronde gaat geweldig worden :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De Ronde gaat geweldig worden :)

Tommeke \o/

Jasperovitsj
En dan deze er nog bij, wat een magistraal voorjaar! :crazy:

Nu Gilbert nog eindelijk zijn topvorm te pakken krijgen vanaf volgende week, en dan wordt het weer het voorjaar van de Belgen :) En wat gaat dat dan geven op het WK, een Boonen met deze vorm moet dat ook aankunnen...
Jakhira
Je weet dat ik geen liefhebber ben, maar ik heb het vandaag toch toevallig gezien en ik was onder de indruk :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement