|
Wielerseizoen 2012
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Het voorjaar blijft men favoriet :-)
Wielerprono? |
|
|
| FredNova |
Hmmmm, wordt deze nog gebruikt?
www.wielerprono.be: Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
btw Gilbert is te duur :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Nog rendabel genoeg denk ik, zeker omdat er andere toppers relatief goedkoop zijn.
Ik verwacht weer een ferm voorjaar in ieder geval, hopelijk met dezelfde Belgische dominantie als vorig jaar :) |
|
|
| FredNova |
ja, laten we hopen
ik ga voor de ouwe zakken en niet voor de dure jonkies :-) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En de eerste echte koers van het seizoen levert meteen topspektakel op :crazy: |
|
|
| pzK |
| Mooie koers, indrukwekkende Vanmarcke. Ik vraag me af of die naar deze dag gepiekt heeft, of dat hij nog in stijgende lijn kan gaan de komende weken (wie weet tot Roubaix?). Groot talent in ieder geval. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hij bleef wat op de vlakte wat betreft die piek, dus ik denk dat we dit voorjaar zeker nog niet het laatste van hem gezien hebben. En hij laat vandaag wel zien dat hij een héle grote kan worden. |
|
|
| MikeVee |
| Moet goed gerief zijn, hetgeen Marc Coucke aan zijn renners geeft. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Ronde gaat geweldig worden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De Ronde gaat geweldig worden :) |
Tommeke \o/ |
|
|
| Jasperovitsj |
En dan deze er nog bij, wat een magistraal voorjaar! :crazy:
Nu Gilbert nog eindelijk zijn topvorm te pakken krijgen vanaf volgende week, en dan wordt het weer het voorjaar van de Belgen :) En wat gaat dat dan geven op het WK, een Boonen met deze vorm moet dat ook aankunnen... |
|
|
| Jakhira |
| Je weet dat ik geen liefhebber ben, maar ik heb het vandaag toch toevallig gezien en ik was onder de indruk :) |
|
|
|
|