return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
בגרויות (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
יחרשנים!!!!!!!!!!
מה הולך פה
בואנה מוש אתה בכלל עצבנת אתי
86 ציון מגעיל?
קיבלתי 77 ואני יותר ממרוצה
כוס אמק זה היה קשה
חרשיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
MoSH_MaN
חחח כי רציתי יותר....רציתי 90
86 זה מגעיל אבל ספוי 91 זה אדיר!!!



חחחחחחחחחחחחחחח אני לא חרשן
אם הייתי חרשדן היית בטח מקבל 95 פלוס!@
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
באופן כללי זה מצויין, אבל אם תלך על מסלול לא ריאלי אחרי זה יוצא שסתם חרשת...


אהה אני מתכנן ריאלי

לא סתם אני עושה
מתמטיקה 5
פיסיקה 5
מחשבים 5
רובוטיקה 5
Hell_Copter
אני די התאכזבתי מהציון בגרות שלי באזרחות.. קיבלתי 81 בבגרות...
איזה באסה!!! אני מזה הייתי בטוח שיהיה לי בבגרות בסביבות ה90
אבל יש לי סופי של 90 אז מילא

בבגרות בתנך קיבלתי 91 ויוצא לי סופי 96
לא רע דווקא
CoBrA-MaN
Muahhahaha
קבלו אחים שלי:

לשון 84
הסטוריה 94
מחשבים 90
(כל המגנים מעל 95)
DjNumShum
צוק בגרות עם ממוצע 85 זה מצויין אבל יותר חשוב שתסיים עם כל המקצועות של ה 5 יחידות, אם תצליח לסיים עם כולם זה מעולה
כמה שיותר מקצועות של 5 זה הכי חשוב
אני סייממתי בערך כמו שציפיתי המקצועות שהשקעתי הוצאתי ציונים סבבה
מתמטיקה (4)- 92 סופי
אנגלית 5 - 92 סופי
מחשבים 5 - 88 סופי
הסטוריה - 85 סופי

והמקצועות שלא השקעתי לא משהו
אזרחות 77 סופי ואני בהלפ כי המבחן שלי הייתי בטוח אני מקבל 90 פלוס
ספרות 80 סופי
הבעה 75 סופי ויחד עם לשון 85 אז זה עברית 80 סופי
תנך 74 סופי
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook


אהה אני מתכנן ריאלי

לא סתם אני עושה
מתמטיקה 5
פיסיקה 5
מחשבים 5
רובוטיקה 5


העיקר זה עושה לך טוב...
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik


העיקר זה עושה לך טוב...


?
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook


?


החרישה...
Scorchio
אני לא מאמין
קיבלתי 63 באזרחות
כל השנה אני מקבל 90
פתאום בבגרות 63
זה לא הוגן.

רגע מה זה אומר לא סופי
זה הציון של הבחינה...

Tarantula
מה אף אחד פה לא לומד כימיה??:D
אני קיבלתי 93, בדיוק כמו המגן שלי
בלשון 83 :(
היסטוריה 90
ספרות 90
וזהו....:D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula
מה אף אחד פה לא לומד כימיה??:D


אני עכשיו מרחיב
אבל אני הולך לפרוש



quote:
אני לא מאמין
קיבלתי 63 באזרחות
כל השנה אני מקבל 90
פתאום בבגרות 63
זה לא הוגן.

רגע מה זה אומר לא סופי
זה הציון של הבחינה...


LIFE SUX
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement