|
בגרויות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
יחרשנים!!!!!!!!!!
מה הולך פה
בואנה מוש אתה בכלל עצבנת אתי
86 ציון מגעיל?
קיבלתי 77 ואני יותר ממרוצה
כוס אמק זה היה קשה
חרשיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח כי רציתי יותר....רציתי 90
86 זה מגעיל אבל ספוי 91 זה אדיר!!!
חחחחחחחחחחחחחחח אני לא חרשן
אם הייתי חרשדן היית בטח מקבל 95 פלוס!@ |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
באופן כללי זה מצויין, אבל אם תלך על מסלול לא ריאלי אחרי זה יוצא שסתם חרשת... |
אהה אני מתכנן ריאלי
לא סתם אני עושה
מתמטיקה 5
פיסיקה 5
מחשבים 5
רובוטיקה 5 |
|
|
| Hell_Copter |
אני די התאכזבתי מהציון בגרות שלי באזרחות.. קיבלתי 81 בבגרות...
איזה באסה!!! אני מזה הייתי בטוח שיהיה לי בבגרות בסביבות ה90
אבל יש לי סופי של 90 אז מילא
בבגרות בתנך קיבלתי 91 ויוצא לי סופי 96
לא רע דווקא |
|
|
| CoBrA-MaN |
Muahhahaha
קבלו אחים שלי:
לשון 84
הסטוריה 94
מחשבים 90
(כל המגנים מעל 95) |
|
|
| DjNumShum |
צוק בגרות עם ממוצע 85 זה מצויין אבל יותר חשוב שתסיים עם כל המקצועות של ה 5 יחידות, אם תצליח לסיים עם כולם זה מעולה
כמה שיותר מקצועות של 5 זה הכי חשוב
אני סייממתי בערך כמו שציפיתי המקצועות שהשקעתי הוצאתי ציונים סבבה
מתמטיקה (4)- 92 סופי
אנגלית 5 - 92 סופי
מחשבים 5 - 88 סופי
הסטוריה - 85 סופי
והמקצועות שלא השקעתי לא משהו
אזרחות 77 סופי ואני בהלפ כי המבחן שלי הייתי בטוח אני מקבל 90 פלוס
ספרות 80 סופי
הבעה 75 סופי ויחד עם לשון 85 אז זה עברית 80 סופי
תנך 74 סופי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה אני מתכנן ריאלי
לא סתם אני עושה
מתמטיקה 5
פיסיקה 5
מחשבים 5
רובוטיקה 5 |
העיקר זה עושה לך טוב... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
העיקר זה עושה לך טוב... |
? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
? |
החרישה... |
|
|
| Scorchio |
אני לא מאמין
קיבלתי 63 באזרחות
כל השנה אני מקבל 90
פתאום בבגרות 63
זה לא הוגן.
רגע מה זה אומר לא סופי
זה הציון של הבחינה... |
|
|
| Tarantula |
מה אף אחד פה לא לומד כימיה??:D
אני קיבלתי 93, בדיוק כמו המגן שלי
בלשון 83 :(
היסטוריה 90
ספרות 90
וזהו....:D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה אף אחד פה לא לומד כימיה??:D
|
אני עכשיו מרחיב
אבל אני הולך לפרוש
| quote: | אני לא מאמין
קיבלתי 63 באזרחות
כל השנה אני מקבל 90
פתאום בבגרות 63
זה לא הוגן.
רגע מה זה אומר לא סופי
זה הציון של הבחינה... |
LIFE SUX |
|
|
|
|